بیانیه جامعه اسلامی دانشگاه ولی عصر (عج)رفسنجان درخصوص حادثه حج

  • شناسه خبر: 75595
بیانیه جامعه اسلامی دانشگاه ولی عصر (عج)رفسنجان درخصوص حادثه حج

بیانیه جامعه اسلامی دانشگاه ولی عصر (عج)رفسنجان درخصوص حادثه رمی جمرات

خانه » آخرین اخبار » بیانیه جامعه اسلامی دانشگاه ولی عصر (عج)رفسنجان درخصوص حادثه حج

به گزارش “خانه خشتی”،متن بیانیه جامعه اسلامی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجانجامعه اسلامی دانشگاه ولی عصر رفسنجان

«انا للّه و انا الیه راجعون»

«هُمُ الَّذینَ کَفَرُوا وَ صَدُّوکُمْ عَنِ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ وَ الْهَدْیَ مَعْکُوفاً أَنْ یَبْلُغَ مَحِلَّهُ وَ لَوْ لا رِجالٌ مُؤْمِنُونَ وَ نِساءٌ مُؤْمِناتٌ لَمْ تَعْلَمُوهُمْ أَنْ تَطَؤُهُمْ فَتُصیبَکُمْ مِنْهُمْ مَعَرَّهٌ بِغَیْرِ عِلْمٍ لِیُدْخِلَ اللَّهُ فی‏ رَحْمَتِهِ مَنْ یَشاءُ لَوْ تَزَیَّلُوا لَعَذَّبْنَا الَّذینَ کَفَرُوا مِنْهُمْ عَذاباً أَلیماً»

«آنها کسانی هستند که کافر شدند و شما را از ( زیارت ) مسجد الحرام و رسیدن قربانیهایتان به محل قربانگاه بازداشتند و هر گاه مردان و زنان با ایمانی در این میان بدون آگاهی شما ، زیر دست و پا ، از بین نمی رفتند که از این راه عیب و عاری ناآگاهانه به شما می رسید ، ( خداوند هرگز مانع این جنگ نمی شد ) ! هدف این بود که خدا هر کس را می خواهد در رحمت خود وارد کند و اگر مؤمنان و کفّار ( در مکه ) از هم جدا می شدند ، کافران را عذاب دردناکی می کردیم!»

امام خمینی(ره):

«اگر مى‏ خواستیم به جهان اسلام ثابت کنیم که کلیدداران کنونى کعبه لیاقت میزبانى سربازان و میهمانان خدا را ندارند و جز تأمین امریکا و اسرائیل و تقدیم منافع کشورشان به آنان کارى از دستشان برنمی­آید، بدین خوبى نمى‏ توانستیم بیان کنیم و اگر مى‏ خواستیم به دنیا ثابت کنیم که حکومت آل سعود، این وهابیهاى پست بی خبر از خدا بسان خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‏ اند، به این اندازه که کارگزاران ناشى و بى‏ اراده حاکمیت سعودى در این قساوت و بى رحمى عمل کرده‏ اند، موفق نمى ‏شدیم و حقا که این وارثان ابى سفیان و ابى لهب و این رهروان راه یزید روى آنان و اسلاف خویش را سفید کرده‏ اند …»

بار دیگر بی لیاقتی و بی کفایتی رژیم آل سعود در اداره حرم امن الهی به اثبات رسید. هنوز چند صباحی از سقوط جرثقیل باربری در مسجد الحرام و کشته شدن صدها مسلمان در این حادثه نگذشته بود که فاجعه غم بار دیگری رخ داد و عید مسلمانان و زائران و حجاج بیت الله الحرام به دلیل بی کفایتی این رژیم به عزا تبدیل شد و در این میان مجامع بین المللی و مدعیان خود خوانده حقوق بشر در دنیا در بی تفاوتی و حتی انکار واقعیت ها و وارونه جلوه دادن آن ، به سر می برند.

جای تعجب نیست که امروز این بی تدبیری ها و جنایات را از پیروان وهابیت ببینیم. همان ها که حتی دعا کردن برای مجاهدان لبنانی در جنگ علیه رژیم غاصب صهیونیستی را حرام اعلام کردند، همان ها که در ماه ضیافت اللهی به نسل کشی و کودک کشی در یمن ادامه دادند و کودکان و زنان بی گناه را به خاک و خون کشیدند.
حادثه تأسف بار منا یک حادثه تلخ و نابخشودنی و سند محکمی برای نشان دادن بی کفایتی آل سعود خبیث در مدیریت حج است که باید هر چه سریع تر مسئولیت سنگین آن را بر عهده بگیرند. کشورهای اسلامی اگر دغدغه ای داشته باشند باید با طرح دعوی علیه آل سعود خبیث در محاکم قضایی و مجامع بین المللی مدیریت حج را از چنگال اسلام آمریکایی بیرون آورند.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) ضمن عرض تسلیت به حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداه)، رهبر عزیز انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان و علی الخصوص مردم داغ دیده کشورمان از تمامی ملت های بیدار، جامعه بزرگ اسلامی و سازمان های مربوطه خواهان است تا با اقدامی جدی و مناسب این حادثه تلخ را بررسی و محکوم نمایند.

هم چنین ضمن قدردانی از زحمات مسئولان کشور در زمینه رسیدگی به موضوع، پیگیری اقدام جنایت گونه آل سعود بر اساس مصوبه های بین المللی را خواهان است.

والسلام علی عباد الله الصالحین
سوم مهرماه یک هزار و سیصد و نود و چهار

برچسب ها:
بیانیه جامعه اسلامی دانشگاه ولی عصر (عج)رفسنجان درخصوص حادثه حج جامعه اسلامی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • عرفان

    با تشکر از این حرکت مناسب دانشجویان . ای کاش در مورد گران شدن نرخ سرویس دانشگاه که ۶۰درصد گران شده نیز عکس العملی نشان می دادند. کاش یک گوش شنوا در میان مسئولین دانشگاه و شهر وجود داشت و کمی به فکر مردم هم بودند .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان