رمضانی خبر داد؛

آغاز ثبت نام اردوهای طرح هجرت ۳ بسیج دانش آموزی رفسنجان

  • شناسه خبر: 67282
آغاز ثبت نام اردوهای طرح هجرت ۳ بسیج دانش آموزی رفسنجان

ثبت نام اردوهای طرح هجرت ۳ بسیج دانش آموزی شهرستان رفسنجان ویژه مقاطع متوسطه آغاز شد.

خانه » آخرین اخبار » آغاز ثبت نام اردوهای طرح هجرت ۳ بسیج دانش آموزی رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، سرهنگ سید علی رمضانی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رفسنجان با اعلام این خبر افزود: این اردوها به منظور ترویج فرهنگ کار و تلاش و و با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و به همت ناحیه مقاومت سپاه رفسنجان، آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی طبق روال سال های قبل در تابستان امسال اجرا می شود.

رمضانی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور را از دیگر اهداف اردوهای طرح هجرت ۳ اعلام کرد و گفت: این اردوها در راستای تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری و تدابیر و منویات ایشان مبنی بر بکارگیری و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و در ادامه برگزاری اردوهای جهادی در روستاها و مناطق محروم اجرا می شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان بسیجی در طول برگزاری اردوهای طرح هجرت ۳ از بیمه حوادث برخوردار می شوند، گفت: برپایی اردوهای فرهنگی، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و فعالیت های فرهنگی و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به شرکت کنندگان از دیگر برنامه های اردوهای طرح هجرت ۳ است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رفسنجان ادامه داد: با اجرای این طرح زمینه لازم جهت بروز خلاقیت و توانمندی های نهفته دانش آموزان به وجود می آید و فعالیت های آنان به تصویر کشیده می شود.

رمضانی هم چنین از پرداخت مبلغی تحت عنوان دهان شیرینی در انتهای طرح به دانش آموزان خبر داد و گفت: ثبت نام از دانش آموزان بسیجی عضو حلقه های صالحین از اردیبهشت ماه آغاز شده است و اجرای اردوها پس از ماه مبارک رمضان شروع می شود.

وی افزود: دانش آموزان در قالب اردوهای طرح هجرت ۳، در عرصه های مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس و اجرای فعالیت های عمرانی در مدارس بکارگیری می شوند.

برچسب ها:
بسیج بسیج دانش آموزی خانه خشتی رفسنجان طرح هجرت 3
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان