امام جمعه شهرستان عنوان کرد؛

برگزاری یادواره های شهدا در الگوسازی جوانان مؤثر است

  • شناسه خبر: 65464
برگزاری یادواره های شهدا در الگوسازی جوانان مؤثر است

حجت الاسلام رمضانی پور برگزاری یادواره شهدا را در الگوسازی جوانان مؤثر خواند و اظهار کرد: امروز مادران و پدران شهدا از مردم توقع دارند که نگذارند راه شهدا و مرام آن ها کمرنگ و کم فروغ شود.

خانه » برگزاری یادواره های شهدا در الگوسازی جوانان مؤثر است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام رمضانی پور در یادواره ۲۴ شهید هرمزآباد رفسنجان، در جمع خانواده های شهدا ضمن تبریک عید مبعث، پیامبر (ص) را معلم بزرگ جامعه دانست و گفت: پیامبر اکرم (ص) در تحقق اهداف باری تعالی از هیچ کوششی دریغ نکرد و هر آنچه در توانش بود به کار برد و بوسیله اخلاق کریمه اش دین خاتم الهی را بر مردم نازل کرد و توانست آیین اسلام را جهانی کند.

امام جمعه شهرستان رفسنجان در ادامه با بیان اینکه ائمه اطهار و اهل بیت شیعه ای را که به لغزش بگراید، خطا کند و به گناه بیفتد، از شیعیان خود نمی دانند، افزود: ما شیعیان اگر بخواهیم در دایره شیعیان واقعی قرار گیریم، نباید گناه کنیم و به نماز و انجام واجبات از قبیل حفظ حجاب اهمیت دهیم.

ادواره شهدای هرمزآباد رفسنجان-خانه خشتی (۸)

وی غیرت مردان را در جلوگیری از گسترش پدیده شوم بی حجابی و بد حجابی مؤثر خواند و با بیان اینکه گسترش خوبی ها را باید از خانواده آغاز کرد ، گفت: اوضاع جامعه به گونه ای شده که افراد خودروی شخصی خود را مکانی خصوصی تصور می کنند و پلیس، مغازه دار، روحانی، معلمین و همه اقشار جامعه در مقابل چنین رفتاری هیچ عکس العملی بروز نمی دهند.

حجت الاسلام رمضانی پور پیروزی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس را بواسطه سلاح ایمان بیان کرد و افزود: در دوران جنگ تجهیزات و تسلیحات دشمن چندین برابر ما بود؛ و عبادت خالصانه شبانه رزمندگان را به پیروزی رساند.

امام جمعه شهرستان رفسنجان شهدا را ناظر و بیننده بر اعمال ما دانست و اظهار کرد: تا کی باید دل شهدا از اعمال ما خون باشد و روحشان معذب گردد و از دست ما غمگین باشند؟

ادواره شهدای هرمزآباد رفسنجان-خانه خشتی (۵)

وی برگزاری یادواره شهدا را در الگوسازی جوانان مؤثر خواند و اظهار کرد: امروز مادران و پدران شهدا از مردم توقع دارند که نگذارند راه شهدا و مرام آن ها کمرنگ و کم فروغ شود.

امام جمعه شهرستان رفسنجان در ادامه جنایات آل سعود در در برابر کودکان و مردم بی دفاع یمن را شنیع دانست و افزود:این جنایات از سوی کسانی اعمال می شود که داعیه اسلام ناب را در جهان دارند و به اسم اسلام انسان ها را قتل عام می کنند.

رمضانی پور ضمن ابراز خرسندی از ایجاد بصیرت و بیداری در میان مسلمانان، گفت: اگر بصیرت و بیداری در وجود انسان جای گیرد، ماندنی است و باید آن را حفظ کرد.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان هرمزآباد یادواره شهدا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان