“معبر” رفسنجانی ها را کربلایی کرد + عکس

  • شناسه خبر: 63942
“معبر” رفسنجانی ها را کربلایی کرد + عکس

در اولین شب از اکران های عمومی جشنواره فیلم عمار ، مستند “معبر” با موضوع پیاده روی اربعین و دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.

خانه » “معبر” رفسنجانی ها را کربلایی کرد + عکس

به گزارش “خانه خشتی”، مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار شهرستان رفسنجان، با حضور جمعی از مسئولین و مردم در سالن نیلوفر سینما امین این شهرستان برگزار شد.

در اولین شب از اکران های عمومی، مستند “معبر” با موضوع پیاده روی اربعین و دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.

در پایان خبرنگار “خانه خشتی”، با افراد شرکت کننده در این جشنواره گفتگو کرد و نظرات آنان را در خصوص نمایش مستند “معبر” جویا شد.

با توجه به رضایت حداکثری مردم در خصوص پخش این مستند ، انتقاداتی نیز از سوی دیگران بیان شد.

یکی از حضار مستند “معبر” را نشان دهنده واقعه کربلا دانست که چگونه شهدای ما برای رسیدن به کربلا با خون خود راه را گشودند و مردم نیز از کل کشور به واسطه خون شهدا و امام حسین (ع) به کربلا سفر می کنند.

دیگری این مستند را طبق پیام امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: حرکت پیاده روی کربلا یک حرکت سیاسی، دینی و روانی است.

یکی از شرکت کنندگان از تبلیغات کم جشنواره ابراز نارضایتی کرد و پخش کلیپ ۲ دقیقه ای قبل از شروع فیلم های جشنواره عمار را دارای تأثیر بسزایی دانست.

با توجه به نظرات مردم در خصوص به تصویر کشیدن پیام این مستند که همان پیام جبهه و عاشورا است، در این مستند مشاهده شد که مردم از کشورهای غیراسلامی و غربی در پیاده روی اربعین شرکت می کردند که این نشان می دهد فرهنگ جبهه، شهدا و امام خمینی (ره) و راه امام حسین(ع) به غرب نیز وارد شده است.

گفتنی است، نمایش فیلم های جشنواره از هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۸ هفته دوشنبه شب ها بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

اکران فیلم عمار در رفسنجان-خانه خشتی

اکران فیلم عمار در رفسنجان-خانه خشتی اکران فیلم عمار در رفسنجان-خانه خشتی اکران فیلم عمار در رفسنجان-خانه خشتی اکران فیلم عمار در رفسنجان-خانه خشتی اکران فیلم عمار در رفسنجان-خانه خشتی اکران فیلم عمار در رفسنجان-خانه خشتی اکران فیلم عمار در رفسنجان-خانه خشتی

برچسب ها:
اخباررفسنجان اکران فیلم عمار پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان