در سه ماهه اخیر صورت گرفت؛

جمع آوری بیش از یک میلیارد ریال مشارکت های مردمی توسط بهزیستی رفسنجان

  • شناسه خبر: 53694
جمع آوری بیش از یک میلیارد ریال مشارکت های مردمی توسط بهزیستی رفسنجان

سرپرست اداره بهزیستی رفسنجان گفت: در سه ماهه اخیر امسال یک میلیارد و چهارصد و هشتاد و سه میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی توسط ستاد بهزیستی شهرستان جمع آوری شده است.

خانه » آخرین اخبار » جمع آوری بیش از یک میلیارد ریال مشارکت های مردمی توسط بهزیستی رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی“، محمود حیدری با اعلام این خبر اظهار داشت: موفقیت بهزیستی به عنوان بزرگترین نهاد خدمات رسان حوزه اجتماعی بدون پشتوانه مردمی میسر نیست، مشارکت آگاهانه و هدفمند خیران در این بخش ها اثر گذاری مستقیم دارد.

وی افزود: جلب مشارکت های عمومی شهروندان رفسنجان در فعالیت های عام المنفعه نیازمند اعتمادی است که مردم به بهزیستی رفسنجان کرده اند.

حیدری خاطر نشان کرد: در راستای تحقق اهداف سازمان بهزیستی و ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر بر افراد معلول و اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه همچنین به لحاظ حمایت خداپسدانه به عنوان یک تکلیف الهی و انسانی، بهزیستی رفسنجان اقدام به جلب جذب کمک های نقدی و غیر نقدی افراد خیر و مردم نیکوکار شهرستان نموده و همواره خود را موظف داشته تا با سازماندهی و ایجاد شرایط ساختاری مناسب زمینه گسترش و تعمیق مشارکت های مردم را فراهم سازد.

سرپرست اداره بهزیستی رفسنجان تصریح کرد: مبلغ سه میلیون و ۸۶۸ هزار و ۷۷۰ تومان کمک های نقدی با نیت عام جهت کمک به جامعه هدف بهزیستی شهرستان در زمینه های دارو، درمان، امور معیشتی و مسکن صرف شده است.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان جمع آوری بیش از یک میلیارد ریال مشارکت های مردمی توسط بهزسیتی رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان