امام جمعه رفسنجان خطاب به رییس جمهور گفت

شعار شما دولت تدبیر و امید است در حالی که باید امید بدهید و تدبیر کنید

  • شناسه خبر: 52472
شعار شما دولت تدبیر و امید است در حالی که باید امید بدهید و تدبیر کنید

حجت الاسلام رمضانی پور با انتقاد از سخنان اخیر رئیس جمهور، عنوان کرد: شما یک جمله را یاد گرفته اید و همیشه بیان می کنید.

خانه » آخرین اخبار » شعار شما دولت تدبیر و امید است در حالی که باید امید بدهید و تدبیر کنید

به گزارش “خانه خشتی”، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز با اشاره به روایتی از امام معصوم(ع) درمورد بی حجابی، گفت: وقتی یک زن بدحجاب از دنیا می رود فرشتگان می خندند و می گویند وقتی جوان بود و با دیدنش همه را تحریک می کرد، پدر، مادر، برادر و شوهرش او را نپوشاندند حالا شما او را می پوشانید.

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد در ادارات نباید پاسخگوی افراد بی حجاب بود و افزود: اگر افراد در ادارات یا نهادهای دیگر افراد بی حجاب یا بدحجاب را بهتر تحویل بگیرند، در گناه آن ها شریک هستند و باعث ترویج بی حجابی در جامعه هستند.

وی ادامه داد: اگر ما به وظیفه خود درست عمل می کردیم افراد بدحجاب و بی حجاب جایگاهی نداشتند؛ کوتاهی ما سبب شده وضعیت بدحجابی روز به روز ناگوارتر شود.

حجت الاسلام رمضانی پور با قدردانی از مردم دوستدار ولایت و نظام در استقبال از نوه و یادگار امام خمینی(ره) در سومین سالگرد رحلت آیت الله هاشمیان امام جمعه فقید رفسنجان، گفت: کسانی که منسوب به امام خمینی(ره) هستند باید جایگاه خود را بدانند و آن را حفظ کنند.

وی با اشاره به موضوع مبارزه با فساد، بر خروج آن از شعار تأکید کرد و افزود: فساد بلای جامعه سوز است و مبارزه با آن باید از شعار خارج شده و رانت خواری ها برچیده شود.

امام جمعه رفسنجان به همایش اخیر مبارزه با فساد اشاره کرد و اظهار داشت: تا زمانی که از افراد یا حزب دفاع شود نمی شود با فساد مبارزه کرد؛ در همایش اخیر نیز رهبر انقلاب نارضایتی خود را درباره نحوه مبارزه با مفاسد اعلام کردند.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور مذاکرات هسته ای را به جاده ای یک طرفه تشبیه کرد و افزود: این اعتمادسازی تنها از طرف ما صورت می گیرد در حالی که اعتماد باید دو طرفه باشد.

وی با ابراز گله مندی از شخص وزیر امور خارجه، افزود: در مذاکرات اخیر همه گونه توهینی به ما شد اما واکنشی نه از سوی ایشان نه سخنگوی ایشان نشان داده نشد.

حجت الاسلام رمضانی پور در ادامه با انتقاد از سخنان اخیر رئیس جمهور، عنوان کرد: شعار شما دولت تدبیر و امید است در حالی که باید امید بدهید و تدبیر کنید؛ شما یک جمله را یاد گرفته اید و همیشه بیان می کنید.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: شما لفظ تازه به دوران رسیده ها را مطرح می کنید، از نظر شما تازه به دوران رسیده کیست؟ بسیجی ها، خانواده های شهدا و … با این تفاسیر خود تازه به دوران رسیده نیستید؟

وی با بیان اینکه عده ای در دانشگاه جوگیر شده و کف و سوت می زنند در حالی که ما داغدار اربعین و امام حسین(ع) هستیم، از مراسم روز دانشجو انتقاد نمود.

حجت الاسلام رمضانی پور در پایان با تسلیت اربعین حسینی و دعوت از کلیه مردم در مراسم ویژه اربعین حسینی، اعلام کرد: زیارت اربعین فردا ساعت ۶ صبح در مسجد جامع رفسنجان برگزار و ویژه این روز با حضور عزاداران حسینی، فردا از ساعت ۹:۳۰ تا نماز ظهر و عصر در حسینیه اهل بیت اوقاف برگزار می شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اربعین حسینی امام جمعه رفسنجان تازه به دوران رسیده ها خانه خشتی دولت تدبیر و امید رییس جمهور مذاکرات آمریکا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محسن

    اناری جانباز خود امام در وصیت نامه که آخرین حرف ایشان محسوب می شود فرمودند:ملاک و میزان حال فعلی افراد است...

    228

    دمت گرم

    اناری جانباز

    شما به خود نگیرید منظور پایداریها وطرفذاران آیت ا... مصباح بودکه خود امام هم در منشور روحانیت میفرمایند ولایتی های بی ولایت حجتیه ای ها یی که اعتصاب چراغانی نیمه شعبان 57 را به نفع شاه شکستند وهرگونه مبارزه باشاه را حرام میدانستند... امروز انقلابی تر ازانقلابیون به صحنه امده اند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان