امام جمعه رفسنجان:

اگر فتنه فراموش شود جهل ایجاد می‌شود

  • شناسه خبر: 50842
اگر فتنه فراموش شود جهل ایجاد می‌شود

امام جمعه رفسنجان عدم رأی اعتماد نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی علوم را پیامی برای رییس جمهور دانست و خواستار دقت بیشتر رییس جمهور و اعضا هیئت دولت در این مسائل شد.

خانه » اگر فتنه فراموش شود جهل ایجاد می‌شود

به گزارش “خانه خشتی”، عباس رمضانی پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه عمل نامشروع، کم فروشی، دروغ گویی کارگزاران جامعه، عدم پرداخت خمس و زکات را از عوامل مهمی عنوان کرد که ائمه اطهار (ع) بارها به آن اشاره نموده اند و شیوع آن را در جامعه موجب خشکسالی، نیازمندی، فقر و گرفتاری می دانند.

حجت الاسلام رمضانی پور به اهمیت توجه والدین به فرزندان تأکید نمود و اظهار داشت: قلب نوجوان و جوان مانند زمینی کشت نشده است که هر بذری در آن پاشیده شود، می‌پذیرد و هیچ معلمی نسبت به فرزندان دلسوزتر از پدر و مادر نیست و کانون گرم خانواده بهترین جای آموختن است.

وی ادب را سرمایه زندگی هر فردی بیان کرد و گفت: قبل از سخت شدن دل ومشغول شدن عقل فرزندان باید به تربیت وادب آن‌ها اقدام کرد و انجام واجبات، فراگیری قرآن و احکام حلال و حرام را به آنان آموخت.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به درگذشت مرتضی پاشایی و تجمعات به وجود آمده، بیان داشت: فتنه گران، منافقین و اراذل و اوباش با این گونه اتفاق‌ها به میدان آمده و حرکت مرموزی در سطح کشور به وجود می‌آورند؛ جوانان باید گوش به زنگ باشند و از این حرکات تند که موجب سو استفاده می شود خودداری کنند.

حجت الاسلام رمضانی پور به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و عملکرد دستگاه دیپلماسی را خوب ارزیابی نمود و گفت: باید به ظرفیت های کشورمان نگاه کنیم و توهین هایی که به ملت می‌شود را نادیده نگیریم؛ ما به هر قیمتی نمی خواهیم در مذاکرات پیروز شویم.

وی به نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: همه بزرگان دولت باید گوش به فرمان رهبری باشند و وارد میدان شوند وکار اقتصادی صورت گیرد تا پیشرفت حاصل شود و شاهد جهش وحرکت تند در مسائل اقتصادی کشور باشیم.

امام جمعه رفسنجان عدم رأی اعتماد نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی علوم را پیامی برای رییس جمهور دانست و خواستار دقت بیشتر رییس جمهور و اعضا هیئت دولت در این مسائل شد و افزود: افرادی که معرفی شده اند در جریان فتنه ۸۸ نقش داشته اند؛ ما فتنه را فراموش نخواهیم کرد؛ زیرا اگر فراموش شود جریان صدر اسلام به وجود آمده و جهل ایجاد می‌شود.

حجت الاسلام رمضانی پور متذکر شد: برخی نمی‌خواهند آن رخداد را فتنه تلقی کنند اما واقعیات را نباید نادیده گرفت مردم بیدار هستند وآگاهی دارند و نگاهشان به رهبر است واگر حضور و بصیرت مردم در سال ۸۸ نبود کشور ما از بین رفته بود.

وی با اشاره به تشکیل بسیج در سال ۱۳۵۸ گفت: بسیج با تاکتیک عالی و زیبای امام تشکیل شد و آن همه آثار وبرکات به ارمغان آورد و امروز به عنوان بزرگترین ارتش دنیا با ۲۲میلیون نفر جمعیت است.

امام جمعه رفسنجان از تأثیر طرح شجره طیبه صالحین ابراز امیدواری کرد و ادامه داد:امروز بیش از ۱۲۰حلقه خواهر وبرادر در نماز جمعه شرکت کرده‌اند واین حلقه‌ها اهمیت دارند و با همین نشست ها در راه حفظ انقلاب تاثیر گذار خواهیم بود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان امام جمعه رفسنجان بسیج تربیت فرزندان حلقه صالحین خانه خشتی رییس جمهور فتنه 88 مذاکرات هسته ای
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان