دبیر هفدهمین کنگره شیمی ایران:

۵۷۲ مورد از مقالات ارسالی به هفدهمین کنگره شیمی کشور در رفسنجان پذیرش شد

  • شناسه خبر: 45746
۵۷۲ مورد از مقالات ارسالی به هفدهمین کنگره شیمی کشور در رفسنجان پذیرش شد

دبیر هفدهمین کنگره شیمی ایران گفت : از ۷۴۵ مقاله ارسالی به دبیرخانه این همایش پس از داوری توسط ۶۰ شیمیدان سراسر کشور ۵۷۲ مورد پذیرش شدند.

خانه » آخرین اخبار » ۵۷۲ مورد از مقالات ارسالی به هفدهمین کنگره شیمی کشور در رفسنجان پذیرش شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، علی روحانی دبیر هفدهمین کنگره شیمی ایران در اختتامیه این کنگره در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان افزود :  از این تعداد ۵۵۲ مقاله به صورت پوستر و ۲۰ مورد به صورت سخنرانی ارائه گردید.

وی تصریح کرد : ۲۵۰ دانشجو و یکصد استاد در این همایش  شرکت داشتند و روزهای دهم تا دوازدهم به برنامه های متنوع این همایش رونق بخشیدند.

روحانی گفت : دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان در حوزه شیمی سه دانشیار و استادیار و یک مربی دارد و تعداد دانشجویان دکترا در این رشته که از سال ۹۰ اولین پذیرش صورت گرفت ده نفر می باشند به علاوه اینکه در همین مقطع نیز در گرایش شیمی تجزیه یک نفر در حال تحصیل است.

وی افزود : در مقطع کارشناسی ازرشد نیز در رشته شیمی که از سال ۸۴ در این دانشگاه دانشجو  پذیرش می شود ، در حال حاضر ۲۸ فارغ التحصیل و ۱۲ نفر در حال تحصیل می باشند .

وی تعداد دانشجویان در حال تحصیل در گرایش شیمی آلی را ۳۰ نفر و در گرایش شیمی معدنی ۵ نفر اعلام و خاطرنشان کرد : در گرایش شیمی آلی تا کنون ۳۷ نفر و در گرایش شیمی معدنی ۵ نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی دانشگاه ولیعصر رفسنجان رفسنجان هفدهمین کنگره شیمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان