جیمز کامرون و مدیران گوگل به دنبال معادن فضایی

  • شناسه خبر: 4342
جیمز کامرون و مدیران گوگل به دنبال معادن فضایی

  لری پیچ مدیرعامل گوگل به همراه اریک اشمیت رئیس هیات مدیره این شرکت و جیمز کامرون کارگردان فیلم اَوَاتار تشکیل یک تیم فضایی داده اند تا احتمالا به معدن یابی در فضا بپردازند. بر اساس خبری که اعلام شده، آنها شرکت جدیدی به نام Planetary Resources تاسیس می کنند که دو هدف اصلی دارد: […]

خانه » اقتصادی » جیمز کامرون و مدیران گوگل به دنبال معادن فضایی

 

لری پیچ مدیرعامل گوگل به همراه اریک اشمیت رئیس هیات مدیره این شرکت و جیمز کامرون کارگردان فیلم اَوَاتار تشکیل یک تیم فضایی داده اند تا احتمالا به معدن یابی در فضا بپردازند.

بر اساس خبری که اعلام شده، آنها شرکت جدیدی به نام Planetary Resources تاسیس می کنند که دو هدف اصلی دارد: جستجوهای فضایی و منابع طبیعی. آنها قصد دارند با این کار حجم زیادی از منابع طبیعی به کره زمین اضافه کنند و می گویند شرکت آنها صنعت جدیدی را بنیانگذاری می کند و تعریف جدیدی از منابع طبیعی به وجود خواهد آورد.

فعلا توضیح بیشتری در مورد کار دقیق و برنامه های این شرکت داده نشده، اما قرار است سه‌شنبه اطلاعات بیشتری در این مورد ارایه شود. علاوه بر موسسان گوگل و جیمزکامرون، افراد مشهور دیگری مانند چارلز سیمونی از مایکروسافت نیز در این شرکت حضور دارند.

اگر فیلم اَوَاتار آقای کامرون را دیده باشید، در آنجا انسان ها مشغول استخراج معادن در یک سیاره دیگر هستند. حالا به نظر می رسد شرکت جدید هم قصد دارد این رویای بشر را تبدیل به واقعیت کند. اما اگر به دنبال اطلاعات بیشتر هستید، باید تا سه‌شنبه صبر کنید. چرا که در این روز شرکت جدید در مراسمی به صورت رسمی شروع به کار خواهد کرد.

به نقل از نارنجی

برچسب ها:
جیمز کامرون و مدیران گوگل به دنبال معادن فضایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان