باید برای تقویت روح و روان جوانان و دانش آموزان برنامه ریزی کرد

  • شناسه خبر: 41967
باید برای تقویت روح و روان جوانان و دانش آموزان برنامه ریزی کرد

معاون سیاسی وامنیتی فرمانداری رفسنجان گفت : برای تقویت روح و روان جوانان و دانش آموزان برنامه ای وجود ندارد که باید در  زمان های فراغت و بازی این جوانان برنامه ریزی و سیاست گذاری هایی در این مورد داشته باشیم. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، محسن ارسلان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در […]

خانه » آخرین اخبار » باید برای تقویت روح و روان جوانان و دانش آموزان برنامه ریزی کرد
معاون سیاسی وامنیتی فرمانداری رفسنجان گفت : برای تقویت روح و روان جوانان و دانش آموزان برنامه ای وجود ندارد که باید در  زمان های فراغت و بازی این جوانان برنامه ریزی و سیاست گذاری هایی در این مورد داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، محسن ارسلان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در محل فرمانداری رفسنجان تشکیل شد افزود : بحث مهم و کلیدی اوقات فراغت و توجه به امور نسل آینده ساز مملکت بسیار مهم است و زمانی برنامه ها ، کارها و سیاستها در این زمینه به نتیجه می رسند که عمل در کار باشد .

 وی تصریح کرد : ما در طول سال برنامه ها و کلاسهای آموزشی مختلفی را برای جوانان و نوجوانان برنامه ریزی می کنیم اما دغدغه ای که در خیلی از خانواده ها وجود دارد این است که  در مسیر برنامه های درسی و آموزشی دانش آموزان و جوانان ، برنامه ای برای تقویت روح و روان جوانان و دانش آموزان وجود ندارد .

او تاکید کرد : باید در زمان های فراغت و بازی این جوانان برنامه ریزی و سیاست گذاری هایی در این مورد داشته باشیم و اگر بتوانیم با پرهیز از موازی کاری ، برنامه ها و سیاست گذاریهای درست را در چند برنامه هدفمند داشته باشیم و برای  تقویت جنبه های معنوی و  جنبه های رفاهی فکر داشته باشیم میتوانیم به نتیجه برسیم

برچسب ها:
باید برای تقویت روح و روان جوانان و دانش آموزان برنامه ریزی کرد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان