دادستان رفسنجان:

حمایت، مراقبت و تقویت خانواده زندانیان در کاهش جرم بسیار موثر است

  • شناسه خبر: 39585
حمایت، مراقبت و تقویت خانواده زندانیان در کاهش جرم بسیار موثر است

دادستان رفسنجان گفت: طبق تحقیقات جامعه شناسان، حمایت، مراقبت و تقویت خانواده زندانیان در کاهش جرم بسیار موثر است. به گزارش “خانه خشتی”، حسین رئیسی نژاد عصر امروز در مجمع عمومی حمایت از خانواده های زندانیان رفسنجان گفت: برخی از افراد زندانی برای خانواده های خود یک بازوی اقتصادی بوده اند و حال که به […]

خانه » آخرین اخبار » حمایت، مراقبت و تقویت خانواده زندانیان در کاهش جرم بسیار موثر است

دادستان رفسنجان گفت: طبق تحقیقات جامعه شناسان، حمایت، مراقبت و تقویت خانواده زندانیان در کاهش جرم بسیار موثر است.

به گزارش “خانه خشتی”، حسین رئیسی نژاد عصر امروز در مجمع عمومی حمایت از خانواده های زندانیان رفسنجان گفت: برخی از افراد زندانی برای خانواده های خود یک بازوی اقتصادی بوده اند و حال که به زندان افتاده اند باید از خانواده های آن ها حمایت شود. البته در این زمینه ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان راهکارهایی دارند.

وی خاطر نشان کرد: وقوع جرم برای خود زندانی محرومیت از آزادی و برای جامعه و خانواده خود تبعات و آسیب هایی به همراه دارد.نسیم مهر-خانواده زندانیان-رفسنجان

دادستان رفسنجان افزود: زندانیان افرادی هستند که ارزش های یک نظام و حکومت را نادیده گرفته و قانون گذار با هدف اجرای عدالت، پیشگیری از وقوع جرم و تربیت و اصلاح آن ها مجازات هایی را برایشان تعیین می کند.

وی با بیان اینکه باید برای حمایت از خانواده های زندانیان فرهنگ سازی شود، تصریح کرد: با این اقدام، خود زندانی متوجه می شود که زیر چتر حمایتی نظام قرار دارند.

رییسی نژاد گفت: در سال گذشته مبلغ ۱۳۶ میلیون تومان کمکهای نقدی و غیر نقدی به خانواده های زندانیان نیازمند رفسنجان کمک شد.

امام جمعه رفسنجان نیز طی بیاناتی اظهار داشت: یکی از موارد صدقه دادن کمک به خانواده های زندانیان است؛ چه بسا خانواده های زندانیانی هستند که در فقر و تنگنا به سر برده و نیاز شدید مالی دارند.نسیم مهر-خانواده زندانیان-رفسنجان (2)

حجت الاسلام عباس رمضانی پور افزود: بهتر است حمایت از خانواده های زندانیان را در رأس امور قرار دهیم تا آن ها دچار آسیب نشوند و در این زمینه ایجاد شغل می تواند بسیار موثر باشد.

فرماندار رفسنجان نیز ضمن اشاره به تعالیم اسلامی و اهمیت کمک به همنوع، گفت: اگر ۲۸۰ هزار نفر جمعیت شهرستان هر نفر تنها ۱۰۰۰ تومان به امر اختصاص دهند مبلغ بسیار خوبی برای کمک به خانواده های نیازمند زندانیان خواهد بود.

برچسب ها:
ایجاد شغل حامیان دادستان رفسنجان زندانیان غیر نقدی کمک مالی نقدی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان