فرماندار رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با خانه خشتی:

برگزاری جشنواره بازیهای بومی و محلی مشارکتی و همگانی بود/عدم حضور مسئولین به منزله عدم توجه آن ها نیست

  • شناسه خبر: 39486
برگزاری جشنواره بازیهای بومی و محلی مشارکتی و همگانی بود/عدم حضور مسئولین به منزله عدم توجه آن ها نیست

فرماندار رفسنجان گفت: برپایی هشتمین جشنواره ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی دربهرمانِ رفسنجان، امری مشارکتی و همگانی بود که در جهت شناسایی توانمندی های مردم بخش نوق و شهر بهرمان برگزار شد. به گزارش “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما، از برگزاری موفق هشتمین جشنواره […]

خانه » آخرین اخبار » برگزاری جشنواره بازیهای بومی و محلی مشارکتی و همگانی بود/عدم حضور مسئولین به منزله عدم توجه آن ها نیست

فرماندار رفسنجان گفت: برپایی هشتمین جشنواره ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی دربهرمانِ رفسنجان، امری مشارکتی و همگانی بود که در جهت شناسایی توانمندی های مردم بخش نوق و شهر بهرمان برگزار شد.

به گزارش “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما، از برگزاری موفق هشتمین جشنواره بازی های بومی محلی در رفسنجان ابراز خرسندی کرد و گفت: برپایی جشنواره امری مشارکتی و همگانی بود که در جهت شناسایی توانمندی های مردم بخش نوق و شهر بهرمان برگزار شد و با مهمان نوازی مردم این منطقه و رضایت شرکت کنندگان همراه بود.

حمید ملانوری افزود: مهمان نوازی و خونگرم بودن مردم بخش نوق و شهر بهرمان، علاقمندی و پشتکار آن ها را نشان داد تا ثابت کنیم که فقط کلانشهرها و مراکز استان ها نیستند که کارهای بزرگ انجام می دهند.

وی اظهار داشت: تأثیر این گونه برنامه های فرهنگی ورزشی در روحیه و سلامت مردم و فرهنگ سازی بازی های بومی محلی که احیای سنت ها و فرهنگ های اصیل ماست، موجب ترویج قهرمان پروری در نسل های آینده می شود و تحولات خوبی در بخش و شهرستان ایجاد می کند.

حمید ملانوری در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر عدم حضور مسئولین ارشد شهرستان رفسنجان در آیین افتتاحیه و اختتامیه جشنواره، گفت: عدم حضور مسئولین به منزله عدم توجه آن ها نیست.

وی افزود: علی رغم برنامه ریزی مسئولین شهرستان اعم از نماینده مردم در مجلس، امام جمعه و شهردار محترم جهت شرکت در جشنواره، امکان حضور آنان به دلیل بروز برخی گرفتاری ها و پیگیری کارهای مختلف در شهرستان محقق نشد، هر چند شهرداری رفسنجان در بخش اعزام نیروهای آتش نشانی و وسیله نقلیه و … همکاری داشتند و امام جمعه محترم نیز در خصوص تبلیغ و ترویج این امر مهم مشارکت کردند.

ملانوری ادامه داد: مجموعه شهرستان رفسنجان ید واحدند و تفرقه و اختلاف میان آن ها وجود ندارد و همگی متحد و همراهند تا تلاش کنند با عزم ملی و مشارکت همگانی در راستای اهداف نظام، انقلاب و شعار مقام معظم رهبری و انتظارات مردم حرکت کرده و خدمت کنند.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان بهرمان خانه خشتی رفسنجانن سلامت شهردار رفسنجان عزم ملی فرماندار رفسنجان فرهنگ اصیل مجلس مشارکت همگانی نماینده ردم رفسنجان ورزش های بومی محلی وق
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان