۹۰۶ ماموریت اورژانسی نوروز امسال در رفسنجان انجام شد

  • شناسه خبر: 36810
۹۰۶ ماموریت اورژانسی نوروز امسال در رفسنجان انجام شد

  رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی رفسنجان گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته با اجرای طرح امداد نوروزی تا ۱۷ فروردین جاری ۹۰۶ ماموریت تصادفی و غیرتصادفی توسط اورژانس ۱۱۵ رفسنجان انجام شد. سید محسن مرتضوی در گفت و گو با “خانه خشتی” اظهار داشت: با انجام ۱۸۶ ماموریت تصادفی به ۳۰۳ […]

خانه » آخرین اخبار » ۹۰۶ ماموریت اورژانسی نوروز امسال در رفسنجان انجام شد

 

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی رفسنجان گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته با اجرای طرح امداد نوروزی تا ۱۷ فروردین جاری ۹۰۶ ماموریت تصادفی و غیرتصادفی توسط اورژانس ۱۱۵ رفسنجان انجام شد.

سید محسن مرتضوی در گفت و گو با “خانه خشتی” اظهار داشت: با انجام ۱۸۶ ماموریت تصادفی به ۳۰۳ مصدوم حوادث ترافیکی خدمات ارایه شد.

وی بیان کرد: این خدمات شامل انتقال ۲۴۴ مصدوم به مراکز درمانی و ۵۶ مورد خدمات سرپایی بود که متاسفانه سه نفر در این حوادث جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: این آمار حاکی از کاهش ۳۵ موردی تعداد تصادفات و ۲۳ موردی مجروحان است و تعداد فوت شدگان در صحنه حادثه نیز نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است.

مرتضوی، تعداد ماموریت های غیرتصادفی را ۷۰۶ مورد عنوان کرد و گفت: در این ماموریت ها به ۷۰۶ بیمار خدمات پیش بیمارستانی ارایه شد.

وی خاطرنشان کرد: در ماموریت های غیرتصادفی به بیمارانی که دارای مشکلات قلبی و تنفسی، سکته مغزی و همچنین سقوط از ارتفاع و مسمومان امداد رسانی می شود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی رفسنجان گفت: ۱۸۶ حادثه ترافیکی شامل ۹۷ مورد در معابر درون شهری و ۸۹ مورد در جاده های برون شهری رخ داده است.ک/۳

برچسب ها:
906 ماموریت اورژانسی نوروز امسال در رفسنجان انجام شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان