معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان:
شهدای خدمت حجت خداوند هستند/ شهید رئیسی شاخص‌های یک رئیس جمهور انقلابی را تغییر داد

  • شناسه خبر: 214574
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان:</span><br/>شهدای خدمت حجت خداوند هستند/ شهید رئیسی شاخص‌های یک رئیس جمهور انقلابی را تغییر داد

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهید رئیسی و تیم همراه همچون شهیدان حججی و سلیمانی حجت خداوند هستند که گلچین شدند.

خانه » سیاسی » شهدای خدمت حجت خداوند هستند/ شهید رئیسی شاخص‌های یک رئیس جمهور انقلابی را تغییر داد

به گزارش خانه‌خشتی؛ احمد مرادی‌زاده معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان بیان کرد: شهید رییسی و تیم همراه همچون شهیدان حججی و سلیمانی حجت خداوند هستند که گلچین شدند.

مرادی‌زاده ایراد کرد: شهید امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه پیگیر امورات فلسطین و غزه بودند، فرزند شهید سلیمانی هنگام تدفین این شهید بزرگوار انگشتر حاج قاسم را هدیه می‌دهد که نشان‌دهنده ارتباط تنگاتنگ شهید امیرعبداللهیان با شهید سلیمانی است.

وی اظهار کرد: مردمی بودن شهید آل‌هاشم زبانزد خاص و عام بود، استاندار انقلابی آذربایجان شرقی جوان و با سن و سال کم قائم مقامی آستان قدس را در کارنامه خود دارد، سردار موسوی نیز ذوب در ولایت و مأموریت بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله کرمان گفت: شهدای خدمت مضمون آیه ۹۶ حضرت مریم(س) که می‌فرماید: ”کسانی که ایمان آورند و عمل صالح انجام دهند خداوند به زودی محبت آنها را در دل مردم قرار می‌دهد” را به اثبات رساندند.

مرادی ‌زاده مطرح کرد: مشکلات اقتصادی و اشتغال در کشور هست، در دولت شهید رییسی ریل‌گذاری برای حل مشکلات انجام شد و باید نتیجه می‌گرفت که این اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه عمل صالح هر عملی برای رضایت خداست، ایراد کرد: مردم‌داری، مردم دوستی، حضور در بین مردم و خدمت به مردم از ویژگی‌های شهید رییسی بود و خداوند چنین مزدی به او داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: در هر مسئولیتی با نیت پاک و خالص خدمت کنیم تا خداوند محبتش را شامل ما نماید.

مرادی‌زاده گفت: حلقه مفقوده جامعه ما اخلاق است، در انقلاب اسلامی باید انقلابی صورت گیرد تا کسانی که اهلیت کرسی را ندارند برکنار شوند.

وی اظهاد کرد: باید برای از دست دادن این عزیزان حسرت بخوریم اما خداوند وعده داده است اگر حجتی تغییر کرد نمونه و یا بهتر از آن می‌آید.


معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه انقلاب اسلامی نشان داده که از این مدیران خوب تربیت کرده و ما نگران نباشیم، ایراد کرد: طبق پیام رهبر انقلاب هیچ خللی در کشور وارد نمی‌شود و همین‌گونه شد و این نعمت ولایت و رهبری است.

مرادی‌زاده عنوان کرد: حادثه سنگین، عظیم و دلخراش بود، صبر کنیم و نگران نباشیم، کشتی انقلاب در حال ادامه دادن به مسیر است.

وی با بیان اینکه شهید رییسی شاخص‌های یک رئیس جمهور انقلابی را تغییر داد و توقع مردم را بالا برد گفت: برای رییسی مهم مردم بودند، در دورترین نقاط در روستای کروچان رودبار جنوب کرمان که مسیر صعب‌العبور بود با هلیکوپتر رفتند و عکس‌های ایشان با لباس‌های خاکی مربوط به این روستاست.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: انتخابات مهمی در پیش است، از بیش از ۶۰ کشور ادای احترام کردند اما کسانی که احتمالا اسمشان در لیست نامزدها خواهد بود حاضر نشدند در مراسم شهید شرکت کنند.

مرادی‌زاده تصریح کرد: نه شرقی نه غربی شعار امام بود، تمدن نوین اسلامی جهانی رقم خواهد خورد، نباید زیر پرچم این طرف و آن طرف باشیم
و باید در همه زمینه‌ها حرف برای گفتن داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی‌ها یک لحظه حاضر نشدند نگاهشان را از غرب برگردانند و همه مشکلات را به تحریم ها گره می‌زنند، شما هشت سال مسئولیت داشتید اما کاری نکردید.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: باید انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کنیم، آن را توسعه دهیم تا به اقصی نقاط دنیا گسترش یابد.
انتهای پیام/

برچسب ها:
شهدای خدمت شهید رئیسی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان