امام جمعه رفسنجان:
شهید رئیسی علیرغم بی‌مهری‌ها سعه صدر داشت

  • شناسه خبر: 214495
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>امام جمعه رفسنجان:</span><br/>شهید رئیسی علیرغم بی‌مهری‌ها سعه صدر داشت

امام جمعه رفسنجان گفت: شهید رئیسی علیرغم بی‌مهری‌ها سعه صدر داشت.

خانه » آخرین اخبار » شهید رئیسی علیرغم بی‌مهری‌ها سعه صدر داشت

به گزارش خانه خشتی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با عرض تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی، وزیر امور خارجه کشورمان، امام جمعه تبریز و دیگر شهدای حادثه ریاست جمهوری اظهار کرد: ویژگی‌های معنوی و اخلاقی شهید رئیسی دل‌ها را تصرف کرد، او خود را خادم و نوکر مردم می‌دانست.
وی افزود: زهد و فاصله گرفتن شهید رئیسی از دنیا مثال زدنی بود، دنبال اشراف گیری نبود، با روحیه ساده زیستی در بین مردم حضور و دل‌های مردم را تصرف کرد.
عسکری به ویژگی‌های مدیریتی شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: ایشان سخت‌کوش و در حرکت جهادی انتقادپذیر بود و هرآنچه که یک مدیر باید داشته باشد در خودش بالفعل داشت.
وی به ویژگی‌های انقلابی را سومین محور خصائص شهید رئیسی اشاره و بیان کرد: یک مدیر انقلابی به تمام معنا از لحاظ پایبندی به ارزش‌های انقلاب بود، دارای بصیرت بود، دوستان و دشمنان را می‌شناخت.
خطیب جمعه رفسنجان بیان کرد: شهید رئیسی حافظ منافع و مصالح نظام بود، دنبال خودباوری ملت بود، نیش‌ها را به جان میخرید و راهش را با سعه‌ی صدر ادامه می‌داد.
عسکری گفت: شهید رئیسی علیرغم بی‌مهری‌ها سعه صدر داشت و با بزرگی از کنار حرف‌های لغو با کرامت عبور می‌کرد.
امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: گمانه‌زنی‌هایی پس از حادثه ریاست جمهوری می‌شود، همه گزینه‌ها توسط تیم‌های متخصص درنظرگرفته و بررسی می‌شود.
وی افزود: گمانه‌زنی‌ها چیزی جز ظن نیست و حق را آشکار نمی‌کند، باید صبر کنیم و دنبال آدرس‌های غلطی که معاندین می‌دهند نرویم.
خطیب جمعه رفسنجان درباره تعطیلی شنبه‌های هفته در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از مجلس انقلابی چنین انتظاری نداشتیم، چه استدلال منطقی داشتند آقایان که روز شروع کار را تعطیل کنند مگر پنجشنبه چه اشکالی داشت؟
وی تصریح کرد: شورای انقلابی نگهبان توجه به این مطالبه مردمی داشته باشد، مردم هرگز نمی‌پذیرند و قبول ندارند.
حجت‌الاسلام عسکری با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: عملیات الی‌بیت‌المقدس تا آزادی بیت‌المقدس باید ادامه پیدا کند و پرچم فتح و پیروزی بالای مسجدالاقصی هم به اهتزار درآید.
انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان