پیام تبریک فرماندار رفسنجان به مناسبت ایام الله دهه فجر

  • شناسه خبر: 210799
پیام تبریک فرماندار رفسنجان به مناسبت ایام الله دهه فجر

فرماندار رفسنجان با صدور پیامی، فرارسیدن ایام ا… دهه مبارک فجر را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان تبریک گفت.

خانه » اجتماعی » پیام تبریک فرماندار رفسنجان به مناسبت ایام الله دهه فجر

 

به گزارش خانه خشتی ؛ حسین رضایی فرماندار رفسنجان با صدور پیامی، فرارسیدن چهل و چهارمین بهار آزادی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صلای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین ‏انداز کرد.

دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت غیور ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. ایام پیروزی انقلاب، یادآور به ثمر رسیدن بیداری و خروش ملت بزرگ ایران در برابر حاکمیت ظلم و فساد و طلوع نور، آزادی و عدالت و نشأت گرفته از نهضت سیدالشهدا (ع) و بر مبنای حمایت از مظلومین و مبارزه علیه استکبار جهانی است.

انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود همه تهدیدها، تحریم ها و فشارهای پیدا و پنهان و سخت بدخواهان و دشمنان این سرزمین و ملت انقلابی و آگاه آن؛ طی ۴۵ سال گذشته، دستاوردهای عظیمی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی دربر داشته است و در بسیاری از حوزه ها به خودکفایی و استقلال رسیده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، ۱۲ بهمن ماه سالروز بازگشت تاریخی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه به میهن اسلامی و آغاز دهه ی مبارک فجر، این حماسه تاریخی را به رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، ملت شریف ایران، خانواده ی معظم شهدا، به خصوص شهدای انقلاب اسلامی و به عموم مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده، عزت، اقتدار و سربلندی ملت و کشور ایران عزیز را از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

حسین رضایی

 

فرماندار شهرستان رفسنجان

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان