مردم رفسنجان در راه خلق حماسه سیاسی + عکس

  • شناسه خبر: 21027
مردم رفسنجان در راه خلق حماسه سیاسی + عکس

 به گزارش “خانه خشتی”، آنچه با نزدیک‌تر شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری اهمیت بیشتری می‌یابد، حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای است.حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات ها ، خنثی شدن توطئه های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را بهمراه دارد. چند درصد مردم در این انتخابات شرکت خواهند کرد؟ دراین  فاصله چند […]

خانه » آخرین اخبار » مردم رفسنجان در راه خلق حماسه سیاسی + عکس

 به گزارش “خانه خشتی”، آنچه با نزدیک‌تر شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری اهمیت بیشتری می‌یابد، حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای است.حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات ها ، خنثی شدن توطئه های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را بهمراه دارد.

چند درصد مردم در این انتخابات شرکت خواهند کرد؟

دراین  فاصله چند روز مانده به برگزاری انتخابات چقدر مردم در جریان برنامه‌های کاندیداها قرار گرفته‌اند و رای و نظرشان مشخص شده است؟

ملاک انتخاب کاندیدای مورد نظرشان چه بوده است؟

امروز به جمع مردم خونگرم شهرمان رفسنجان رفته ایم تا ببینیم تا چه حد خود را در خلق این حماسه سیاسی  سهیم میدانند.

شرکت در انتخابات وظیفه ی شرعی ماست

شور انتخاباتی در رفسنجان

سعیدی ۶۳ ساله یکی از کاسبان قدیمی شهر، وقتی اولین سوالامان را پرسیدیم با نشاط زیادی و با صدای رسا پاسخ داد: حتما در این انتخابات شرکت خواهم کرد این وظیفه شرعی من است.

سعیدی کاندیدای مورد نظرش را انتخاب کره است و میگوید : برنامه های تلویزیون و مناظره ها خیلی کمک به شناخت بهتر کاندیداها کرده است.

او وظیفه رئیس جمهور را خدمت به مردم میداند و میگوید: آن کسی که مردم او را انتخاب کردند سعی کند که در قبال مردم کوتاهی نکند و به آنها خدمت کند.

قطعاً مردم حماسه سیاسی را خلق میکنند

شور انتخاباتی در رفسنجان

خسروی ۴۶ ساله نانوا، با بیان اینکه حتما در انتخابات شرکت خواهد کرد و این وظیفه همگان است گفت: من مطئنم که مردم ایران باز حماسه خلق میکنند، ما باید برای تعیین سرنوشتمان در انتخابات شرکت کنیم .

خسروی کاندیدای مورد نظر خود را با دیدن مناظره ها انتخاب کرده بود و ویژگی برجسته او را برنامه ریزی و داشتن نظرات خوبی برای قشر جوان دانست و از او خواست تا به وعده های داده شده عمل نماید.

اگر حضور مردم در انتخابات گسترده باشد خواسته‌های آنها تحقق پیدا می‌کند

شور انتخاباتی در رفسنجان

خانم ۵۷ ساله، خانه دار، حضور در این انتخابات را مشت محکمی به دهان دشمن دانست  وگفت :

 حتماً پای صندوق های رأی خواهیم آمد تا به دشمن بفهمانیم که ملت ایران را به آسانی نمی تواند بدست آورد، ما با حضورمان در واقع به خواسته هایمان میرسیم.

وی هنوز کاندیدای مور د نظرش را انتخاب نکرده است  و امیدوار است که با دیدن برنامه های تلویزیون به انتخاب اصلح برسد.

وی مشکل اصلی جامعه را مشکل جوانان میداند و میگوید: درست است که امروز مشکلات اقتصادی زیادی داریم ،میتوان آن را تحمل کرد اما به فساد کشیده شدن جوانان را نه،رئیس جمهور آینده برنامه ای اساسی برای جوانانمان داشته باشد.

 شرکت در انتخابات وظیفه هر مسلمان ایرانی است

شور انتخاباتی در رفسنجان

روحانی ۳۲ ساله، کارمند اداره آموزش و پرورش، شرکت در انتخابات را وظیفه هر مسلمان ایرانی میداند و میگوید: همه ما در ادای وظیفه ی خود باید در این حماسه شرکت کنیم.

وی صد در صد کاندیدای موردنظرش انتخاب نکرده و معیارهای خود را ولایی  و پیرو خط انقلاب بودن دانست.

 وی جهادی بودن، صادق بودن، با پشتکار بودن در عرصه های سیاسی و اقتصادی و بین المللی را از خصوصیات رئیس جمهور برشمرد و از او خواست تا به وعده های که اکنون به مردم میدهد جامعه عمل بپوشاند و در جهت تعالی کشورمان گام بردارد.

 با وجود مشکلات اقتصادی، بازهم در انتخابات شرکت خواهیم کرد

شور انتخاباتی در رفسنجان

 این جوان ۲۷ ساله با گلایه از وضعیت اقتصادی  گفت: این مسائل وجود دارد اما نمی تواند مانع از حضور ما پای صندوق های رأی شود.

وی از رئیس جمهور آینده خواست  در زمینه اقتصادی و همچنین وضعیت مسکن و کار برای جوانان برنامه ویژه ای داشته باشد.

این جوان مغازه دار اظهار داشت: نامزدهای ریاست جمهوری باید در سخنرانیها و مناظره ها حقیقت را بگویند و رئیس جمهور باید به قول هایی که به مردم داده است عمل کند.

برچسب ها:
انتخابات خانه خشتی رفسنجان مردم رفسنجان در راه خلق حماسه سیاسی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان