طوفان الاقصی منتهی به طوفان جهانی علیه صهیونیست‌ها شد

  • شناسه خبر: 208860
طوفان الاقصی منتهی به طوفان جهانی علیه صهیونیست‌ها شد

حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یک تفکر، اندیشه و فرهنگ است که در قالب بهترین رویکردها در جامعه بروز می‌کند.

خانه » فرهنگی مذهبی » طوفان الاقصی منتهی به طوفان جهانی علیه صهیونیست‌ها شد

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام عسکری گفت: بسیج اختصاص به قشر خاصی ندارد، هرکسی که دارای یک اندیشه متعالی است و آن را در عمل بروز دهد بسیجی است، خداوند از آنان به عنوان ربییون یاد می‌کند.

خطیب جمعه رفسنجان ویژگی‌های بسیجی را برشمرد و گفت: اخلاص مهمترین این ویژگی‌هاست، بسیجی حاضر در میدان‌های سخت است، او با بصیرت، جهادی عمل می‌کند، با همین بصیرت می‌داند که به کدام جهت حرکت کند.

عسکری در ادامه اظهار کرد: بعد از ۴۶ روز اسرائیل نه تنها از حماس و مقاومت بلکه از زنان و کودکان مظلوم غزه شکست خورد، پذیرش آتش‌بس یعنی پذیرش شکست.

وی افزود: مقاومت مظلومانه مردم غزه و نفرت جهانی اسرائیل را مجبور کرد به خواسته‌های مقاومت تن دهد و مردم ساکن این سرزمین با یک همه‌پرسی سرنوشت خود را شکل می‌دهند.

خطیب جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: صدای نفرت از اسرائیل از سراسر دنیا به گوش رسید و حماس توانست مظلومیت خود را به گوش دنیا برساند، طوفان الاقصی منتهی به طوفان جهانی علیه صهیونیست‌ها شد و ابهت آنان در منطقه شکسته شد.

عسکری گفت: در این جریان اتحاد میان گروه‌های مقاومت شکل گرفت، همه به میدان آمدند و وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: امروز دنیا فریاد می زند هم غزه هم لبنان و مرگ بر اسرائیل و خداوند بزودی پایان ظلم را رقم خواهد زد.

 

خطیب جمعه رفسنجان با عرض تسلیت شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س) بیان کرد: در معرفی هرچه بهتر و بیشتر این حجت بالغه الهی قدم برداریم، تمام ابعاد و ویژگی های بشری و انبیاء الهی در ایشان پدیدار است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان