ادبیات‌ توحیدی کودکان‌ غزه محصول آموزش و پرورش است

  • شناسه خبر: 208740
ادبیات‌ توحیدی کودکان‌ غزه محصول آموزش و پرورش است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایستادگی، مقاومت و ادبیات فاخر توحیدی که در کلام کودکان غزه وجود دارد، محصول آموزش‌و‌پرورش است.

خانه » فرهنگی مذهبی » ادبیات‌ توحیدی کودکان‌ غزه محصول آموزش و پرورش است

به گزارش خانه خشتی؛ صبح امروز نشست تبیینی توجیهی معاونان مدارس شهر کرمان در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

در این نشست سردار محمدرضا نقدی گفت: اگر مقام معظم رهبری وعده آزادی فلسطین و قدس را دادند، برخی این را بعید می‌دانستند اما این حرکت و قیام در طوفان‌الأقصی نشان داد که این حوادث چقدر نزدیک هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: طوفان‌الأقصی نشان داد که چگونه می‌توان کشوری که مدعی است که ارتش‌اش شکست‌‌ناپذیر است، شکست داد، یوم‌الله ۱۵ مهر این واقعیت را آشکار کرد که قدرت خداوند مافوق قدرت‌هاست.

وی ادامه داد: اگر مؤمنان در ایمان‌شان تزلزل و سستی راه ندهند و جهاد مورد انتظار با طاغوت را پیشه کنند، دست خداوند بالاتر از همه دست‌هاست(یدالله فوق ایدیهم).

نقدی اذعان کرد: در منطقه‌ای بسیار کوچک که تقریبا به اندازه یک سوم شهر تهران است، این جمعیت محاصره شده، در تحریم شدید قرار دارد، آذوقه معمولی خودشان را هم با سختی تأمین می‌کنند اما ملّتی در چنین شرایط خفقان‌آوری و با تسلّط اطلاعاتی دشمن کارخانه موشک‌سازی راه‌اندازی می‌کند و هزاران نفر را آموزش نظامی‌دهد و بدون این‌که دشمن متوجه شود او را غافل‌گیر کرده و پیروزی بزرگ را رقم می‌زند این چیزی شبیه افسانه‌هاست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: صد برابر بزرگ‌تر و مهم‌تر از عملیات افسانه‌ای طوفان‌الأقصی، مقاومتی است که این ملت انجام داده‌اند، رژیم صهیونیستی به بهانه دو اسیر تمام زیرساخت‌های کشور لبنان را از بین برد.

وی افزود: برخی می‌گویند طراحان این جنگ آیا نمی‌دانستند چه می‌شود، چرا چنین کردند؟ باید گفت؛به‌درستی می‌دانستند اما وقتی ملتی ۷۵ سال تحقیر می‌شود و جوانانش زیر شکنجه هستند و دشمن او را زیر شرایط مشقت‌بار قرار می‌دهد مسلماٌ می‌گوید که من این قربانی‌ها را می‌دهم اما سکوت نمی‌کنم این شعار ما هم بود «یا مرگ یا پیروزی».

نقدی ادامه داد: دستاورد این ایستادگی و مقاومت دستاورد بزرگی است که باید برای آن صدها شهید تقدیم می‌شد، مگر مردم افغانستان و عراق در نبرد با آمریکا چندصدهزار شهید ندادند اما محصولی که در این‌جا حاصل شد بیداری بشریت بود که انقلاب اسلامی نزدیک نیم قرن آن را فریاد می‌زند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به منویات امام راحل(ره) مبنی بر اینکه؛ امام  آمریکا را وحشی‌ترین رژیم خطاب می‌کند، اذعان کرد: این رژیم با سحر رسانه‌ای خود مردم را محصور کرده بودند اما خون‌های مظلومان غزه بی‌اجر نبود و مردم را آگاه کرد و این دستاورد بسیار بزرگتر از عملیات طوفان‌الأقصی بود اگر چه که این عملیات نیز یک کار فوق‌العاده بود.

وی ادامه داد: امروز همه در خیابان‌ها آمده‌اند و فریاد می‌زنند، بنابر آمار فروش قرآن در این چند روز هشت برابر گذشته شده، مردم به حقیقت روی آورده‌اند، این ایستادگی، مقاومت و ادبیات فاخر توحیدی که در کلام کودکان غزه است خود به خود به‌وجود نیامده است بلکه محصول آموزش‌و‌پرورش است.

نقدی اذعان کرد: امروز دنیا بیدار شده و غزه گورستان لیبرال دموکراسی است، هر چه دنیای سکولاریسم غربی رشته بود، امروز پنبه شده است، آن‌همه ابزار تبلیغی به کار گرفته شد اما غزه را از دست دادند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ که وقتی ظلم از حد گذشت باید منتظر طوفان بود، امروز غزه میدان رویارویی دو تمدن است، یکی تمدن قصی‌القلب و وحشی که تمام آرمانش منافع خودش است که کودک و زن را نمی‌شناسد و قصی‌تر از فرعون، هیتلر و چنگیز است.

وی دیگر خصوصیات این تمدن قصی را، ناتوانی، زن‌کشی، بمباران بیمارستان‌ها را از دیگر خصوصیت این تمدن دانست و گفت: در مقابل این تمدن وحشی،  تمدنی فاخر است که وقتی اسیر خودش را آزاد می‌کند اسیر می‌گوید من متشکرم زیرا به من غذا و دارو به موقع داده شد و احترام سرلوحه کارش است.

نقدی با بیان اینکه از هر هفت نفر اسرائیلی یک نفر جزو نیروهای نظامی و اطلاعاتی است، ادامه داد: دیروز فلسطینی‌ها اعلام  کردند که روز گذشته برخی تانک‌های اسرائیلی از مسافت صفر زده شد، اوج شجاعت، صبر و استقامت و در حالی‌که عزیزانشان را از دست داده‌اند می‌گویند؛ همه فدای اسلام و قدس و این تفاوت دو تمدن در صبر، دوستی فداکاری و انسان‌دوستی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: امروز زمانی است که باید این دو تمدن تبیین شوند، امروز مردم غزه حجت را برای بشریت تمام کردند، تمام کسانی‌که بهانه برای تسلیم در برابر غرب و آمریکا می‌آوردند اما باید بدانند که خداوند متعال اجازه تسلیم در برابر ظالم را نداده است.

وی اظهار کرد: روزی که انقلاب اسلامی ایران پیروزی شد، همزمان رهبران سازش‌کار فلسطین با نخست‌وزیر صهیونیستی دست دادند اما انقلاب اسلامی بود که فلسطین را از زیر پرچم رهبران سازش‌کار به سوی رهبران انقلابی آورد.

نقدی ادامه داد: معلم رمز آینده است و اگر معلم خوب پرورش یافته باشد، امکانات باشد یا نباشد به دانش‌آموز راه درست را نشان می‌دهد و دانش‌آموز نیز مسیر درست را می‌یابد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منویات مقام معظم رهبری اشاره و خاطر نشان کرد: امام می‌فرمایند؛ که نقش معلم در تربیت جوان از نقش پدر و مادر بالاتر است و یک معلم در ادبیات است به معنای عام، نقش معلم مدرسه از نقش پیامبران در تربیت عمیق‌تر است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان