وزارت بهداشت تمهیدات لازم برای جلوگیری از مهاجرت اعضای هیئت علمی به کار بندد/ لزوم توجه به بحث عدالت‌محوری در جذب‌ دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

  • شناسه خبر: 208571
وزارت بهداشت تمهیدات لازم برای جلوگیری از مهاجرت اعضای هیئت علمی به کار بندد/ لزوم توجه به بحث عدالت‌محوری در جذب‌ دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان گفت: وزارت بهداشت به گونه ای دستورالعمل ها را ابلاغ کند تا رضایت مندی بالا رود و تمهیداتی اندیشیده شود تا از مهاجرت آن ها جلوگیری و در بحث جذب دانشگاه‌های علوم پزشکی به بحث عدالت‌محوری توجه ویژه شود.

خانه » پزشکی و سلامت » وزارت بهداشت تمهیدات لازم برای جلوگیری از مهاجرت اعضای هیئت علمی به کار بندد/ لزوم توجه به بحث عدالت‌محوری در جذب‌ دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش خانه خشتی؛رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان صبح امروز، در جلسه اعضای مرتبط با دبیرخانه هیات‌های اجرایی جذب دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی جنوب‌شرق در سالن کنفرانس بهره‌برداری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان ضمن خیر مقدم به مهمانان دعوت شده، اظهار کرد: اگر اتفاقات خوبی در بحث آموزش و پزشکی کشور بیفتد و تخصص و تعهد همراه باشد اثرگذار خواهد بود.

وحید محمدی‌شاهرخی بیان کرد: در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در بحث جذب شاهد اتفاقات خوبی هستیم و تحولات خاص و بی‌بدیل را در آینده در دانشگاه‌های علوم پزشکی شاهد خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دانشگاه‌ها را مکانی برای پویایی نسل  جدید دانست و ادامه داد: اگر نتوانیم در دانشگاه‌ها این نسل را درست تربیت کنیم، دینی که بر گردن داریم را نتوانستیم ادا کنیم.

وی در ادامه به معرفی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان پرداخت و گفت: این دانشگاه با ۳۷ سال سابقه کار دارای ۲۱۲ هیات علمی است و اساتید این دانشگاه تلاش زیادی در این دانشگاه داشته‌اند.

او با تاکید به عدالت‌ در بحث جذب افزود: در دیار سردار و اسطوره مقاومت جهان اسلام انتظار این دانشگاه از وزارت متبوع این است که به گونه‌ای دستورالعمل‌ها را ابلاغ کند تا رضایت‌مندی و ارزش اعضای هیات علمی بالا رود و در راستای رفاه، اعضای هیات علمی را نیز بیشتر مد نظر داشته باشد تا از مهاجرت آنها جلوگیری شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان