ضرورت توجه ویژه استاندار به رفع موانع پسته و فراهم شدن زمینه صادرات پسته

  • شناسه خبر: 207336
ضرورت توجه ویژه استاندار به رفع موانع پسته و فراهم شدن زمینه صادرات پسته

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: از استاندار درخواست داریم با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان، زمینه صادرات محصول پسته فراهم شود و اگر موانعی در راه وجود دارد برطرف شود تا اقتصاد رونق پیدا نماید.

خانه » آخرین اخبار » ضرورت توجه ویژه استاندار به رفع موانع پسته و فراهم شدن زمینه صادرات پسته

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه موقت رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته  با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس عینیت بخشی به اسلام ناب محمدی و تحقق آرمان های اسلامی و جامعه امام زمانی بود.

وی افزود: ملت ایران با اطاعت از ولی امر زمان، حضرت امام خمینی (ره) به دنیا ثابت کردند که آمریکا در نقشه های خود ناکام است و هیچ غلطی نمی تواند انجام دهد.

حسینی بیان کرد: دفاع مقدس ثابت کرد اگر کارها را به جوانان که سه خصلت خودباوری، خداباوری و مردم باوری دارند واگذار کنیم با توکل بر خداوند و بسیج مردم بر دشمنان پیروز خواهیم شد و امروز هم در ادامه ساختن کشور باید از ظرفیت جوانان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: پرتاب نور ۳ توسط جوانان دانشمند نشانه آن است که رسیدن به قله دور نیست و نشان از اقتدار جمهوری اسلامی و جلوه ای از خودباوری و تحقق شعار «ما می توانیم» است.

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: مقام معظم رهبری به این نکته توجه دارند و فرموند که زمان دفاع مقدس ظرفیتی است که باید ارزش های آن از طریق داستان و فیلم به نسل جوان امروز منتقل کنیم.

وی با تشکر از ارگان های محتلف بسیج، سپاه و شهرداری و …در راستای گرامیداشت و زنده کردن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و با اشاره به ولادت حضرت رسول اکرم و هفته وحدت، گفت: با وحدت می توانیم با برادران اهل سنت زندگی شرافتمندانه ای داشته باشیم و وحدت است که می تواند در ادامه راه ما را به موفقیت های بزرگ برساند.

حسینی با قدردانی از مواضع شجاعانه رئیس جمهوری در سازمان ملل بابت دفاع از قرآن و با اشاره به گرامیداشت شهدای مهرماه، خاطرنشان کرد: یاد و خاطره شهدای سرلشکر فلاحی، کلاهدوز، نامجو، فکوری و جهان آرا در هفتم مهرماه را گرامی میداریم.

وی ضمن تسلیت به پدر بزرگوار استاندار استان عنوان کرد: از استاندار درخواست داریم با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان زمینه صادرات محصول پسته فراهم شود و اگر موانعی در راه وجود دارد برطرف شود تا اقتصاد رونق پیدا نماید.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به روز جهان گردی، گفت: صنعت گردشگری یکی از ظرفیت های استان برای خلق ثروت است که باید در این زمینه برنامه ریزی صورت گیرد.

وی با تبریک روز آتش نشانی به آتش نشانان و نهم مهرماه روز جهانی سالمندان، بیان کرد: نمونه های فداکاری آتش نشانان را حادثه پلاسکو دیدیم. اگر در دنیا یک روز به نام پاسداشت روز سالمندان معرفی کردند این خوب است اما طبق روایات و قرآن هر روز، روز سالمند است و بالاترین ارج و احترام را قرآن به سالمندان توصیه کرده است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه موقت خطبه های نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان