شکست ابهت ابرقدرت غرب و شرق در دفاع مقدس از دستاوردهای بزرگ است

  • شناسه خبر: 207225
شکست ابهت ابرقدرت غرب و شرق در دفاع مقدس از دستاوردهای بزرگ است

امام جمعه رفسنجان شکست ابهت ابر قدرت غرب و شرق را از دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: شناختن دوستان و دشمنان خود و کوتاه کردن دست مستکبران از کشور از دستاوردهای دفاع مقدس است.

خانه » آخرین اخبار » شکست ابهت ابرقدرت غرب و شرق در دفاع مقدس از دستاوردهای بزرگ است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوی الهی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در دفاع مقدس ما آغازگر جنگ نبودیم با توجه به شبهاتی که می شود، لازم است این مطالب و معانی مطرح شود تا نسل جوان که آن روزها را ندیدند و درک نکردند برایشان توجیه شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: ما در جنگ تحمیلی دفاع کردیم و دفاع ما مقدس بود و مجامع بین المللی این موضوع را تایید کردند.

وی با بیان اینکه هر دفاعی مقدس نیست، افزود: دفاع از مفسد، ظالم و متجاوز مقدس نیست. اما دفاع ایران در جنگ مقدس بود و طبق فرمایش امام راحل ما از نوامیس، ارزش ها و مردم خود دفاع کردیم و چنین دفاعی مقدس است.

عسکری بیان کرد: در دفاع مقدس فقط رزمندگان حضور نداشتند بلکه ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی همه در دفاع مقدس حضور داشتند؛ آن مادری که فرزند انقلابی تربیت کرد و آن همسری که شوهر خود را راهی جنگ می کند و از خانواده و فرزندان مراقبت می نماید و آن کشاورزی که محصول خود را برای پشتیبانی از رزمندگان به جبهه می فرستد و همه اقشار جامعه به نوعی در دفاع مقدس حضور داشتند.

وی با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خودمان بایستیم و برای ایستادن روی پای خود باید توان ایستادگی خود را بالا ببریم و خودمان را برای پرداخت هزینه های استقلال آماده نماییم.

عسکری ادامه داد: روی پای خود ایستادن و دست مستکبران را از کشور کوتاه کردن هزینه دارد. ملت ایران در دفاع مقدس هم هزینه استقلال را پرداخت و هم توان روی پای خود ایستادن را در خود ایجاد کرد.

وی شکست ابهت دو ابر قدرت غرب و شرق را از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این موضوع ریشه در کلام امام راحل دارد. همه قدرت های دنیا دست به دست هم دادند تا ریشه ایران را از بین ببرند اما به لطف خداوند شکست خوردند.

خطیب نماز جمعه رفسنجان بیان کرد: شناختن دوستان و دشمنان خود در دفاع مقدس از دیگر دستاوردهای این دوران است.

عسکری با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: امید است معلمان نسلی کارآزموده، متعهد و زبده تربیت کنند تا مثمر ثمر جامعه باشند.

وی ضمن تشکر از رئیس جمهوری به خاطر شرکت در سازمان بین الملل، عنوان کرد: از ریاست جمهوری به خاطر بلند کردن کتاب الهی در مجمع عمومی در مقابل بدخواهان، قرآن را به عنوان کتاب راهنما جامعه بشریت معرفی کردند، تقدیر می کنیم. دشمنان دنبال انزوای جمهوری اسلامی بودند اما کشور ایران امروز با افتخار در کشورهای دیگر منشا اقتدار و به عنوان کشور قدرتمند در جهان مطرح است.

عسکری ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)، گفت: افتخار را داریم تحت رهبری حجت بالغه الهی، وارث همه انبیاء زندگی می کنیم و امید است با ظهور امام زمان (عج) عدالت در جهان برقرار شود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان خطبه های نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان