برگزاری آیین گرامی‌داشت خبرنگاران توسط شورای شهر و شهرداری رفسنجان

  • شناسه خبر: 206528
برگزاری آیین گرامی‌داشت خبرنگاران توسط شورای شهر و شهرداری رفسنجان

به‌مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، شهرداری رفسنجان با برگزاری تور رسانه‌ای «شهرگرد»، مراسم تجلیل از اصحاب رسانه را برگزار کرد.

خانه » اسلاید شو » برگزاری آیین گرامی‌داشت خبرنگاران توسط شورای شهر و شهرداری رفسنجان

به گزارش خانه‌خشتی؛ صبح امروز همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن، خبرنگاران رفسنجان با حضور در گلزار شهدای اینشهر قبور مطهر شهدا را گلباران کردند.

خبرنگاران و اهالی رسانه در ادامه در بوستان خبرنگار  از خانواده شهید خبرنگار احمد محمدی تجلیل کردند و از تصویر این شهیدخبرنگار رونمایی شد.

در ادامه، تور رسانه‌ای با بازدید از پل شهید جمالی‌زاده، پل امام حسین(ع)، پل روگذر خلیج فارس، بلوارهای شهید کشاورزی، شهیدحاج علی محمدی‌پور(قدس)، بوستان محله‌ای اعتماد، بوستان محله‌ای خیابان وصال در محله اسماعیل‌آباد به مساحت ۵۱۰۰ مترمربع،آسفالت دو خیابان اصلی در محله کریم‌آباد، احداث میدان شهید آزادنیا و بوستان خورشید در این محله برگزار شد.

بهسازی و ساماندهی گلزار شهدای محله خلیل‌آباد با مشارکت مردم محله، اجرای پیاده روسازی بلوار شهید سیدکاظم هاشمی در محلهرستم‌آباد، اجرای روشنایی معابر محله خلیل‌آباد، زیرسازی و آسفالت معابر ارتباطی محله مومن‌آباد و خلیل‌آباد، دو بانده کردن خیابانپرستار، بهسازی میدان ولی‌عصر(عج) و تقاطع میدان موزه، بهسازی میدان ۹ دی واز دیگر پروژه‌هایی بودند که اصحاب رسانه ازآن‌ها بازدید کردند.

شهردار رفسنجان در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی احداث روگذر بلوار خلیج فارس و دهکده ورزشی واقع در بزرگراه خلیج فارس،گفت: نقشه‌ها و طراحی و مناقصه دهکده ورزشی انجام شده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است که قرار است ۲۲ هیات ورزشی درایندهکده ساماندهی و مستقر شوند.

وی افزود: احداث باند دوم آرامستان با توجه به ترافیک روزهای پنج شنبه‌ و جابه جایی زندان نیز در دستور کار است و هم‌چنین بررسی ومطالعات لازم جهت احداث زیرگذر تقاطع امیرکبیر و بزرگراه خلیج فارس آماده شده و درحال حاضر درحال طراحی است که با توجه بهنیاز مبرم این محدوده به این زیرگذر با احداث زیرگذر شاهد کاهش ترافیک باشیم.

بهسازی و احداث میادین از جمله ۹ دی، شهید آزادنیا واز دیگر بخش‌های این بازدید بود و خبرنگاران از میدان در حال احداث صنعت مس در محور سرچشمه به‌مساحت ۲۵ هزار مترمربع بازدید کردند. در این محل قرار است از میدان امام حسین(ع) تا میدانصنعت مس، باندهای تندرو و کندرو احداث شود.

شهردار رفسنجان در حاشیه بازدید مهمان‌شهر جدید با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی این پروژه، گفت: ۱۴۰۰ واحد ۴۵ متری درکمربندی سرچشمه تا یزد در حال احداث است و قرار بود شش ماه ساخته و تحویل بدهیم اما به دلایلی از جمله همراهی نکردن برخیادارات این امر محقق نشد و پیش بینی می‌شود تا پایان سال این تعداد واحد تحویل داده شود.

در ادامه این برنامه، آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل هتل باغ برگزار و خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان رفسنجانمورد تقدیر قرار گرفتند.

سید حسین رحیمی رییس شورای شهر رفسنجان در این مراسم با اشاره به اینکه رسالت مهمی بر عهده خبرنگاران است، ابراز داشت: انسان آزاد نیست که هر مطلبی که خواست منتشر کند، همیشه جامعه تشنه امید و امیدواری است، باید سعی کنید در جامعه امید وامید بخشی را افزایش دهید.

وی با بیان اینکه بسیاری از خبرنگاران منصفانه می‌نویسند، عنوان کرد: انسان های مثبت‌اندیش همیشه مثبت فکر می‌کنند وقتیقضایایی را می‌بینند در ابتدا نکته های مثبت را برمیشمارند.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان نیز بیان کرد: مردم بهترین تحلیل‌گران هستند. اصحاب رسانه خیلی کمک دادند و بالای ۹۵درصد ازرسانه‌ها عملکرد خوبی دارند.

روح‌الله بادپروا رییس خانه مطبوعات شهرستان‌های رفسنجان و انار نیز در پایان از شورای شهر رفسنجان برای حضور خبرنگاران درصحن علنی شورا قدردانی کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سهیل

    کهنوجی ! بیت المال رو صرف مراسم خبرنگار نکن !! به زیرساخت ها صرف کن . ولو 1 میلیون تومان برای این مراسم از بیت المال هزینه کردی الان مدیونی . چون باید این پول رو صرف مشکلات اساسی این مردم بدبخت میکردی .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان