معارفه رئیس بسیج اساتید دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 205650
معارفه رئیس بسیج اساتید دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان برگزار شد

امروز طی مراسمی با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید استان کرمان، حسین نگارستانی برای دومین دوره به عنوان رئیس بسیج اساتید دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان معرفی شد.

خانه » اسلاید شو » معارفه رئیس بسیج اساتید دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان برگزار شد

به گزارش خانه خشتی؛ محمدی‌نژاد رئیس بسیج اساتید استان در این آیین بر فعالیت اساتید انقلابی در حوزه جهاد تبیین به شکل عملی و شکل‌گیری هسته‌های مسأله‌محور در دانشگاه تاکید کرد.

رویکرد بسیج اساتید تغییر کرده است، این مهم به سمت راه‌اندازی گروه‌های حل مسئله در حرکت است.
۲۸ کانون بسیج اساتید در سطح استان کرمان فعالیت می‌کنند و کانون رفسنجان در این مسیر موفق بوده است.
رنجبر کریمی رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های کانون بسیج اساتید این دانشگاه طی دوره قبل و کسب عنوان برتری در استان بیان کرد
وی حضور جدی‌تر در بحث جهاد تبیین و روشنگری در سطح جامعه تاکید کرد و گفت غفلت‌هایی در گذشته در حوزه تبیین داشتیم از بخشی از جامعه از پیشرفت‌های کشور غافل شدند و نتیجه آن اغتشاشات اخیر در کشور بود.
رنجبر کریمی به بی‌احترامی ورزشکار به پرچم مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: این بی‌احترامی نشان دهنده مسخ شدن هویت یک انسان است تبلیغات دشمن تبلیغات دشمن موثر بوده در حالی که ما همیشه در جهاد تبیین غافل بودیم.

نگارستانی رئیس بسیج اساتید دانشگاه ولی‌عصر نیز مشارکت و هم افزایی اساتید این دانشگاه را رمز موفقیت کانون بسیج اساتید این دانشگاه در دو دوره متوالی در استان دانست.
سرهنگ پساوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رفسنجان نیز در این جلسه بر ضرورت همکاری و هم افزایی در بحث جهاد تبیین تاکید کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان