پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه‌های آبرسانی در استان کرمان

  • شناسه خبر: 205632
پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه‌های آبرسانی در استان کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کرمان جزو چهار استانی‌ است که بیشترین روستاهای تنش آبی را دارد و پروژه آبرسانی به روستاهای استان کرمان ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

خانه » اجتماعی » پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه‌های آبرسانی در استان کرمان

به گزارش خانه خشتی؛ سردار محمدعلی نظری صبح امروز در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به ۱۱۰ روستای استان کرمان با بیان این‌که آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب استان کرمان به صورت جهادی انجام شده است، گفت: ۶۶۹ روستا را در مرحله اول قراردادها و تفاهمنامه با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) نوشته شده.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: کرمان جزو چهار استانی‌ است که بیشترین روستاهای تنش آبی را دارد و پروژه آبرسانی به روستاهای استان کرمان ۴۰ درصد پیشرفت داشته است و اگر اعتبارات برسد، می‌توانیم، شیفت‌های کاری را با همت گروه‌های جهادی و دیگر نیروها در دستگاه‌های اجرایی بیشتر کنیم و به عدد بالاتری از پیشرفت دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به این‌که آبرسانی به ۵۵ روستا از ۱۱۰ روستای دارای تنش آبی در قرارگاه خاتم‌الانبیاء و ۵۵ روستا نیز در بسیج سازندگی استان کرمان انجام شده است، اظهار کرد: برخی از روستاها آب نداشتند، شبکه توزیع در داخل برخی از روستا مشکل داشت و یا این‌که آب شرب سالم در روستا نبود و امروز این روستاها به آب شرب سالم و بهداشتی دسترسی پیدا می‌کنند.

سردار نظری با بیان این‌که هزار و ۸۹۰ روستای دارای تنش آبی در استان کرمان وجود داشت، خاطرنشان کرد: از سال ۹۸ با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در قرارگاه مرد میدان با کمک خیران آبرسانی را انجام دادیم و بعد از آن نیز به صورت کشوری توسط قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام پروژه‌ها اجرا می‌شود و امیدواریم تا سال ۱۴۰۳ آبرسانی به همه روستاها را انجام دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان