هر مسابقه‌ی فوتبال روایتی از شکست ها و پیروزی های یک تیم

  • شناسه خبر: 205302
هر مسابقه‌ی فوتبال روایتی از شکست ها و پیروزی های یک تیم

هر مسابقه‌ی فوتبال روایتی از شکست ها و پیروزی های یک تیم و حتی در سطوحی بالاتر یک ملت و کشور است.

خانه » ورزشی » هر مسابقه‌ی فوتبال روایتی از شکست ها و پیروزی های یک تیم

به گزارش خانه خشتی؛ فوتبال دنیای عجیب و غریب و در عین حال شیرینی است که هر فرد علاقه مند به آن برای خود دیدگاهی دارد و به طور کلی در این دنیا دیدگاه های متفاوتی وجود دارد که هیچکدام نادرست نیست.

اصول و منطق در کنار منابع مالی و منابع انسانی آزموده و مجرب در دنیا فوتبال را به صنعت تبدیل کرده است اما فوتبال آماتور و غیر حرفه ای ایران که با قوانین مجعول و بی ماخذ نامدیران ناکارآمد نفس های آخرین خود را می کشد یک دلیل سراپا نگه داشته است آن هم((هوادار)) است.

تیم های متمول و توانگر بسیاری در فوتبال ایران حضور داشتند که دیگر آثاری از آنها نیست تیم هایی مانند استیل آذین، بهمن،کشاورز در مقابل تیم هایی با حداقل امکانات و منابع مالی هم وجود دارند که سالیان سال در فوتبال ایران حضور و به بقا خود ادامه خواهند داد مانند ملوان بندرانزلی، نساجی قائمشهر، صنعت نفت آبادان زیرا ریشه داری و اصالت و تعصب خریدنی نیست.

استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور تنها یک نام هستند اما هویت و احتشام خود را از هوادارانشان به ارث برده اند و یدک می کشند.عظمت و جاودانگی را هواداران یک تیم به آن می دهند نه اشخاص و منابع مالی.

از تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در بحث هواداری می توان مظلوم ترین تیم لیگ برتر نام برد. در چندمین فصل حضور این تیم در لیگ برتر به جز بازی های این تیم مقابل سرخابی های پایتخت چند بار ورزشگاه دو هزار نفری را مملو از جمعیت دیدیم که توقع آسیایی شدن و حضور ستاره های فوتبال ایران در این تیم را داریم. پس از تغییرات در کادر فنی تیم صنعت مس رفسنجان در فضای مجازی کنش های مثبت و منفی بسیاری صورت گرفت منتهی سخنی که با مخالفین و موافقین این تغییرات داریم این است که کدامین حمایت و پشتیبانی را به عنوان یار دوازدهم از تیم محبوب شهرمان انجام دادیم که انتقاد و چشمداشت هم از این تیم داریم.

رفسنجان به عنوان یکی از دولت مند و غنی ترین شهرهای ایران تا بدین جا به هیچ گونه از حقوق های خود در همه زمینه ها نرسیده است لیک این نام بزرگ رفسنجان است که به اشخاص هویت می دهد و هیچکس در هیچ مقامی نمی‌تواند بر سر مردم نجیب و خونگرم رفسنجان منت بگذارد این تیم با توانمندی یک گروه به نام رفسنجان به لیگ برتر صعود کرد و با حمایت هواداران و مردم دوست داشتنیش به راه خود در سطح اول فوتبال ایران ادامه خواهد داد و تا زمانی که نام بزرگ رفسنجان را بر تارک فوتبال ایران آذین نبندیم دست از حمایت این تیم با هر فردی که دلش با هواداران این تیم بزرگ و مردم نجیب رفسنجان باشد دست نخواهیم کشید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سجادی

    واقعا که آدم چی بگه به شما !! هیچ خبر مهمتری نیست که وقت مردم رو با زدن این خبرها هدر میدهید ... ؟؟ آخه فوتبال برای مردم بدبخت و مظلوم ، نون و زندگی میشه ؟؟!! به مشکلات اقتصادی مردم بپردازید نه به فوتبال !

    احمد

    حیف از عزیزان ارزشمندی چون محمد ربیعی که در این دگرگونی های مدیریتی و عدم ثبات آن، از دست رفتند. مس پایانش خوش نیست و این معلوم خواهد شد.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان