آرزوهای بزرگ کاپیتان نارنجی‌ها برای فصل جدید

  • شناسه خبر: 205295
آرزوهای بزرگ کاپیتان نارنجی‌ها برای فصل جدید

کاپیتان مس می‌گوید ساکت الهامی با انگیزه زیاد کارش را شروع کرده و همه اعضای این تیم برای خوشحالی مردم رفسنجان تلاش خواهند کرد.

خانه » ورزشی » آرزوهای بزرگ کاپیتان نارنجی‌ها برای فصل جدید

به گزارش خانه خشتی؛محسن آذرباد یکی از بازیکنان باتجربه لیگ برتر است که طی چند سال گذشته در ترکیب مس سرچشمه بیشتر از او شنیده‌ایم. کاپیتان نارنجی‌های فوتبال ایران که در لیگ بیست و سوم هم پیراهن این تیم را برتن می‌کند، آینده روشنی را برای مس متصور است.

آذرباد درباره شرایط خودش و مس رفسنجان به خبرنگار ما گفت: از نظر شخصی شرایط خوبی دارم؛ با وجود تعطیلی مسابقات اما سعی کردم از نظر جسمانی شرایط خوبم را با تمرینات اختصاصی حفظ کنم. از نظر تیمی هم که ما سال گذشته شرایط خوبی داشتیم و اگرچه می‌توانستیم در بین ۴ تیم بالای جدول هم باشیم اما در نهایت رتبه پنجم را به دست آوردیم که رتبه بدی هم نبود. شاید اگر پارسال یکی، دو بازی مهم با تیم‌های بزرگ را می‌بردیم،‌سهمیه می‌گرفتیم اما به هر حال اینطور نشد و نگاهمان رو به جلو است.

او درباره تغییرات ایجاد شده روی نیمکت مس رفسنجان بیان کرد: من وقتی آقای ربیعی به عنوان سرمربی ذوب‌آهن انتخاب شدند هم به ایشان پیام دادم و تبریک گفتم. از آقای ربیعی بابت زحماتی که طی ۴ سال در مس رفسنجان کشیدند، تشکر می‌کنم و آرزوی موفقیت برای او دارم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین جمالی

    خبر مهمتر از این ندارین واقعاً !! این همه گرفتاری و بدبختی و بیکاری دهه شصتی ها و ناامیدی مردم وجود داره ... حالا شما خبر آرزوی فوتبالیست ها رو منتشر کردین !!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان