طی احکامی جداگانه از سوی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان؛

سه مشاور در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان منصوب شدند

  • شناسه خبر: 204522
سه مشاور در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان منصوب شدند

سه جوان رفسنجانی به عنوان مشاور آینده پژوهی، مشاور فناوری اطلاعات و برنامه ریزی و مشاورراهبری مدیران کار افرین در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان منصوب شدند.

خانه » اقتصادی » سه مشاور در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان منصوب شدند

به گزارش خانه خشتی؛ با حکم روح الله بهرامشاهی، محمدمهدی احمدیان نسب به عنوان مشاور آینده پژوهی، عبدالکریم صابری به عنوان مشاور فناوری اطلاعات و برنامه ریزی(فن آوری هوشمندسازی) و امیرآرام احمدی نژاد به عنوان مشاور راهبری مدیران کار افرین منطقه ویژه اقتصادی منصوب شدند.

محمدمهدی احمدیان مشاور آینده پژوهی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان گفت: از زمانی که بشر بر زمین گام نهاد همواره اشتیاق فهم و درک آینده را داشته است. در عصر دانایی دانش اساسی ترین سرمایه انسان ها و سازمان ها و حکومت هاست. این عصر عصر رشد حیرت انگیز علوم و فناوری ها، هم افزایی میان انها و تغییر شتابان و عصر پیچیدگی، ابهام و عدم قطعیت هاست.

احمدیان ادامه داد: آینده پژوهی و یا آینده نگاری از جمله مولفه های حساس مدیریت مدرن در جهان تلقی می شوند.
آینده پژوهی پیشگویی رخدادهای آینده نیست بلکه ترسیم آینده های بدیل می باشد و به عبارتی عدم قطعیت ها، ابهامات و پیچیدگی ها را مدیریت می‌کند.

عبدالکریم صابری مشاور حوزه فناوری اطلاعات و برنامه ریزی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان نیز تصریح کرد: در گام نخست تصمیم داریم که از فناوری اطلاعات به عنوان یک پایه برای کارهای آینده منطقه ویژه رفسنجان استفاده کنیم و فناوری اطلاعات یک افق برای منطقه باشد.

صابری اضافه کرد: در گام دوم تصمیم داریم فعالیت هوشمندسازی را در شهر و استان اجرا کنیم و منطقه ویژه رفسنجان، قطب این هوشمندسازی باشد.

مشاور حوزه فناوری اطلاعات و برنامه ریزی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با بیان اینکه بسیاری از کسب و کارها برای همگام شدن با چشم‌انداز وسیع و پر سرعت فناوری اطلاعات به مشاور فناوری اطلاعات تکیه می‌کنند؛ ایراد کرد: در صورتی که به این امر مهم در کسب و کار خود بی‌توجه باشند نمی‌توانند سریع و دقیق عمل کنند و ممکن است توسط رقبای خود که به مشاوره اهمیت می‌دهند و از آن به نفع خود استفاده می‌کنند، در معرض خطر قرار بگیرید.

وی بیان کرد: سازمان‌های موفق به آینده نگاه می‌کنند، جایگاهی که می‌خواهند تصاحب کنند و پتانسیل‌های خود را شناسایی می‌کنند و فناوری‌هایی را ترسیم می‌کنند که آن‌ها را به آنجا برساند. برای بسیاری از سازمان‌ها، مشاور فناوری اطلاعات بخش بزرگی از این نقشه راه است. حتی اگر منابع داخلی مناسبی دارند، استفاده از خدمات مشاوره توسط فناوری اطلاعات چه برای یک پروژه یک‌بار مصرف و چه برای مشاوره و راهنمایی استراتژیک مداوم، بسیار حائز اهمیت است.

امیرآرام احمدی نژاد مشاور راهبری مدیران کارآفرین منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان نیز ایراد کرد: کارآفرینی پروسه‌ی بسیار حساسی است که عوامل بسیاری در روند آن دخیل هستند. کارآفرینی، مدیریت و رهبری سه عامل بهم پیوسته در مسیر رسیدن یک مجموعه به موفقیت هستند.

احمدی نژاد اذعان داشت: ممکن است یک کارآفرین ناخواسته در مسیر اشتباهی قرار گیرد که‌ ما به آنها مشاوره می‌دهیم.

وی افزود: در وهله اول حمایت از کسب و کارهای کوچک را در دستور کار قرار می‌دهیم زیرا این کسب و کارهای کوچک هستند که می‌توانند به کسب و کارهای بزرگ تبدیل شوند و اگر حمایت شوند می‌توانند تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان