گزارش؛

حرف های زیبا که رفسنجانی ها در حمایت از فلسطین زدند

  • شناسه خبر: 203834
حرف های زیبا که رفسنجانی ها در حمایت از فلسطین زدند

مردم رفسنجان با شور شوق خود و در جهت عمل به فرموده امام خمینی (ره) به پا خواستن و همچنین در راستای حمایت از مردم فلسطین شعار مرگ بر اسرائل را فریاد زدند، برخی از آن ها در گفت و گو با خانه خشتی حرف های قشنگ و زیبایی در خصوص حمایت از مردم بی دفاع فلسطین زدند که از نظر می گذرانید.

خانه » آخرین اخبار » حرف های زیبا که رفسنجانی ها در حمایت از فلسطین زدند

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، روز جهانی قدس یک رویداد است و سالانه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از فلسطین برپا می شود.

امام خمینی (ره)در حمایت از مردم فلسطین فرمودند: من طی سالیان دراز، خطر اسرائیل غاصب را گوشزد نمودم که این روز‌ها به حملات وحشیانه خود به برادران و خواهران فلسطینی شدت بخشیده است و به ویژه در جنوب لبنان به قصد نابودی مبارزان فلسطینی پیاپی خانه و کاشانه ایشان را بمباران می‌کند.

من از عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی می‌خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می‌کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می‌تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان «روز قدس» انتخاب و طی مراسمی همبستگی بین‌المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام نمایند.

مردم رفسنجان هم با شور شوق خود و در جهت عمل به فرموده امام خمینی (ره) به پا خواستند و همچنین در راستای حمایت از مردم فلسطین شعار مرگ بر اسرائل را فریاد زدند.


برای ازادی مسجدالاقصی راهپیمایی می کنم

در راهپیمایی امروز، یک خانم ۵۵ ساله ضمن همراهی و حمایت از مردم فلسطین گفت: امروز روز قدس مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان من به اطاعت از امر امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و مقام معظم رهبری به پشتیبانی از مظلومین و اعتراض به ظالمین و اتحاد همه مسلمین جهان برای آزادی مسجد الاقصی در این راهپیمایی شرکت نموده ام.
وی افزود: اگر ما مسلمانان باهم متحد شویم می توانیم ریشه ظلم و جهالت را نابود کنیم و ما نه تنها به مردم فلسطین بلکه به تمامی مظلومین جهان می گوییم که ما از تمامی شما پشتیبانی خواهیم کرد.

این خانم در ادامه مطلب گفت: ما تنها یک ظاهر از اسراییل می بینیم در واقع صهیونیست هست که کل جهان را به ظلم می‌کشاند چرا که ریشه ظلم به دست صیهونیست است که به دست اسراییل سپرده شده و آن تفکر صیهونیستی است که می خواهد ریشه ظلم را حاکم کند و اگر اسراییل ریشه اش از جهان بر کنده شود جنایت ها و ظلم ها کمتر می شود.

دنیا بداند ایران پشتیبان فلسطین است

خانم ۳۰ساله ای نیز همراه با فریاد شعار مرگ بر آمریکا گفت: هدف ما از شرکت در راهپیمایی روز قدس این است که اعلام کنیم به سراسر دنیا که یک ملت پشت مردم فلسطین هستند.
وی افزود: دنیا باید بداند که ما پشتوانه‌محکم برای ملت مظلوم فلسطین هستیم آن ها تنها نیستید و همین طور که امام فرمودند اسراییل مثل یک غده سرطانی می ماند که اگر از بین برود تمام دنیا به آرامش می‌رسد.

دنیا بدون اسراییل دنیایی بدون جنگ و خونریزی است

یک آقای ۳۵ ساله نیز ضمن همراهی با جمعیت حمایت کننده گفت : هدف ما از شرکت در راهپیمایی امروز با دهان روزه این است که به مردم فلسطین بگوییم تنها نخواهید بود و در همه حال تا نابودی اسراییل همراه شما خواهیم بود.
این جوان خاطرنشان کرد: دنیا بدون اسراییل دنیایی بدون تنش، جنگ و تفرقه افکنی خواهد بود چراکه مسبب تمامی این جنگ و تفرقه افکنی ها، آمریکا و انگلیس هستند که در پشت پرده اسراییل پنهان شده و به همکاری می پردازند به امید روزی که تنش جنگ نباشد.

به امر رهبری لبیک گفتم

یک خانم ۲۴ ساله ضمن اشاره به این که حضور پررنگ ما در راهپیمایی به امر رهبری و وظیفه دینی ما است گفت: جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به دفاع از مردم مظلوم فلسطین می پردازیم.
وی بیان کرد: پیام ما به مردم همیشه مظلوم و عزیز فلسطین این است که ما همیشه پشت شما خواهیم بود و با اشاره به حرف و سخن رهبری که انشالله اسراییل ۲۵سالگی آینده را نخواهد دید؛ و دنیا بدون اسراییل یک دنیای زیبا، سر سبز و آباد خواهد بود.

 

مسلمانان نمی گذارند حق ملتی هم دینشان تضییع شود

دختر خانمی ۱۹ساله در همراهی با جمعیت فریاد مرگ بر آمریکا را سر داد گفت: ما حضور پیدا کردیم که بگوییم هرکس که بخواهد حقوق مسلمین را ضایع کند مسلمان ها با اتحاد باهم به پا می خزیند و ما تا پای جانمان همراه شما هستیم و به مقاومت بپردازید و بدانید که با تمامی قوا حمایت خواهیم کرد.
وی ادامه داد: دنیا همچنان ظلمش را با وجود کشورهایی مثل آمریکا و…. ادامه خواهد داد و اما خاورمیانه بدون اسراییل تقریبا خاورمیانه ایی خالی از ظلم و ستم خواهد بود.

خون شهدا با این راهپیمایی پاس داسته می شود

آقایی ۲۸ساله هم در ادامه گفت :ما به خاطر فلسطین و عمل کردن به سخنان رهبرمان در راهپیمایی شرکت کردیم و ارزومان اینک این است که فلسطین انشالله آزاد شود و دنیا بدون اسراییل قطعا دنیای خوبی می شود چرا که نقطه از ظلم نابود شده است.
و در پایان یک پسر ۲۰ساله گفت:ما برای پایمال نشدن خون شهدامان و ادامه راه آنان شرکت کردیم و و پیام ما به مردم فلسطین که ما پشت شما خواهیم بود و حمایت تان خواهیم کرد
و اینک باز هم و باری دیگر مثل امروز و همچنین سالهای گذشت شاهد حمایت ملت دلسوز و مهربان ایران از مسلمانان و مظلومین جهان بوده ایم و خواهیم بود به امید روزی که هیچ ظالم و ظلمی وجود نداشته باشد.

گزارش از: مژده عباسپور

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • داود

    درود بر مردم شریف رفسنجان که اینجور دین خود را نسبت به انقلاب و اسلام و شهدا و قدس شریف ادا میکنند. اما واقعا جای تاسف دارد به این مسئولین بی مسئولیت ۲۰ فروردین یک تبعه از افغان در مرکز شهر به علت مست بودن حین رانندگی و در جواب اعتراض یکی از شهروندان ، از ماشین پیاده شده و چاقویی را درقلب شهروند رفسنجانی فرو میکند و ایشان در دم جان باخته است. به نظر شما آیا در این مملکت امنیت هست،؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان