از صدور ۶ مجوز حفر چاه تا رفع تنش آبی رفسنجان در تابستان امسال

  • شناسه خبر: 203829
از صدور ۶ مجوز حفر چاه تا رفع تنش آبی رفسنجان در تابستان امسال

فرماندار رفسنجان از صور مجوز حفر ۶ حلقه چاه آب آشامیدنی در این شهرستان در راستای رفع تنش آبی خبر داد و گفت: حفر این چاه ها در حومه شرقی شهرستان شروع شده و تا خرداد ماه به بهره برداری خواهند رسید تا مشکل تنش آبی برای روستاها که بیشتر در تابستان اتفاق می افتد رفع شود.

خانه » اسلاید شو » از صدور ۶ مجوز حفر چاه تا رفع تنش آبی رفسنجان در تابستان امسال

به گزارش خانه خشتی؛ حسین رضایی در جریان بازدید از طرح های در دست اقدام حوزه آب شهرستان که با حضور حسین چرخ انداز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان صورت گرفت افزود: یکی از طرح های در دست اقدام این شرکت حفر ۶ حلقه چاه آب آشامیدنی است که مجوز آن ها اخیراً صادر و عملیات حفرآن ها هم آغاز شده است.

او با اشاره به اینکه حفر این چاه ها در راستای رفع تنش آبی برای روستاهایی که با قطعی و کمبود آب روبرو هستند در حومه شرقی شهرستان صورت می گیرد ادامه داد: خطوط انتقال آب هم به متراژ ۶ هزار۵۰۰ متر در حال اجراست و این طرح تا پایان خردادماه امسال تکمیل و مورد بهره برداری خواهد رسید.
رضایی بیان کرد: طرح دیگر مورد بازدید هم خط انتقال آب خلیج فارس از محدوده احمد آباد دئفه به سمت رفسنجان به طول ۳۲ کیلومتر است که نیمی از آن اجرا شده و ۱۶ کیلومتر باقیمانده پیگیر هستیم تا بزودی عملیات اجرا ی آن شروع گردد تا بخش دیگر از آب آشامیدنی مورد نیاز رفسنجان هم تأمین شود و مشکلات کمبود آب شهرستان رو به کاهش برود.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: همچنین در حوزه رفع مشکلات آب شهرستان؛ مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی آب احداث شده و در مرحله اجرای خط انتقال است و امیدواریم تیر ماه به بهره برداری برسد.

او خاطرنشان کرد: در برخی روستاهای شهرستان اهالی با کمبود، افت فشار و یا قطعی آب آشامیدنی مواجه هستند که اجرای طرح های در دست اقدام شرکت آب و فاضلاب شهرستان گامی موثر در رفع این مشکلات خواهد شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان