استاد حوزه و دانشگاه:

راهپیمایی های روز جهانی قدس نتیجه داد/ آزادی قدس نزدیک است

  • شناسه خبر: 203790
راهپیمایی های روز جهانی قدس نتیجه داد/ آزادی قدس نزدیک است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز اسرائیل اعتراف کرده نمی تواند در مقابل نیروهای لبنان بایستد. سپاه قدس ایران نیروهای کشورهای اسلامی را متحد کرد. راهپیمایی ها روز قدس نتیجه داده همه به زودی شاهد آزادی قدس شریف خواهیم بود.

خانه » آخرین اخبار » راهپیمایی های روز جهانی قدس نتیجه داد/ آزادی قدس نزدیک است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام قاسم روانبخش در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه در جمع نمازگزاران اظهار کرد: دولت اشغالگر اسرائیل از سال ۱۹۴۸ شکل گرفت و توسط آمریکا، شوروی و انگلیس به رسمیت شناخته شد تا اهداف خاصی را در منطقه دنبال نماید.

وی با اشاره به اینکه اسلام یک دین جهانی است و قدرت این را دارد که کل جهان را در محور توحید و اسلام جمع نماید، تصریح کرد: یهودی ها از همان ابتدا با مکتب پیامبر خدا درگیر بودند. ظرفیت جهانی شدن اسلام را صهیونیست ها خوب می دانستند، برنامه آنها این بود در قلب جهان اسلام نفوذ نمایند.

حجت الاسلام روانبخش افزود: به همین منظور قدرت های شیطانی و بزرگ از یهودی ها حمایت کردند. ایجاد ترس، رعب و وحشت در دل مسلمانان و عملیات پیش دستانه و ضربه زدن به دشمنی که توان حمله نداشته باشد و انتقال سریع نبرد به سرزمین دشمن من جمله لبنان، سوریه و مصر مهمترین راهبرد موسس دولت جعلی اسرائیل بود.

وی بیان کرد: دولت اسرائیل نقطه کانونی اسلام را گرفت، براساس راهبردهایی که داشتند جلو رفتند، معتقد بودند که جهان اسلام مال آنهاست. بخشی هایی از کشورهای اسلامی را گرفتند. وقتی سیاست ترس را گذاشتند برخی کشورهای اسلامی را ترساندند. برخی ها را به جنگ واداشتند و برخی نیز صلح کردند و کسی جلودار آنها نبود.

حجت الاسلام روانبخش بیان کرد: در کشورهای اسلامی هزاران نفر را قطعه قطعه کردند. زنان و کودکان را از دم تیغ گذراندند. زمانی که انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل شکل گرفت، امام راحل برای گرفتن قلب جهان اسلام برنامه ریزی کردند.

وی افزود: امام راحل آخرین روز جمعه ماه رمضان را روز جهانی قدس اعلام، شیعه و سنی را متحد کردند. جنگ را داخل سرزمین های اشغالی کشاندند. انتفاضه را در فلسطین شکل دادند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه راهپیمایی جهانی روز قدس به نتیجه رسیده و به زودی آزادی قدس را خواهیم دید،عنوان کرد: امروز اسرائیل اعتراف کرده نمی تواند در مقابل نیروهای لبنان بایستد. سپاه قدس ایران نیروهای کشورهای اسلامی را متحد کرد. راهپیمایی ها روز قدس نتیجه داده همه به زودی شاهد آزادی قدس شریف خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حجت الاسلام روانبخش راهپیمایی روز قدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان