امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

آبا به اندازه‌ی کمربند ایمنی برای بی‌حجابی و روزه‌خواری علنی اعمال قانون شده؟ / سرمایه‌ی پیشران جمهوری اسلامی خون هزاران شهید است

  • شناسه خبر: 203526
آبا به اندازه‌ی کمربند ایمنی برای بی‌حجابی و روزه‌خواری علنی اعمال قانون شده؟ / سرمایه‌ی پیشران جمهوری اسلامی خون هزاران شهید است

امام جمعه رفسنجان گفت: آیا مسئولان به اندازه‌ی بستن کمربند ایمنی که اعمال قانون و مراقبت کردند، برای حجاب و روزه‌خواری علنی که جرم مشهود است، اعمال قانون انجام شده؟ 

خانه » اجتماعی » آبا به اندازه‌ی کمربند ایمنی برای بی‌حجابی و روزه‌خواری علنی اعمال قانون شده؟ / سرمایه‌ی پیشران جمهوری اسلامی خون هزاران شهید است

به گزارش خانه‌خشتی، حجت‌الاسلام عسکری در خطبه‌‌های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: به فرموده امام راحل ماهیت جمهوری اسلامی اصل قوانین اسلامی اصل حاکمیت است و با آرای مردم نوع حکومت تشکیل می‌شود.
وی افزود: دشمن و مخالفان این نوع حکومت را نمی پسندد اما با حضور مردم و رهبری همه‌ی توطئه‌ها خنثی شد.
عسکری خاطرنشان کرد: سرمایه‌ی پیشران ما خون سیصد هزار شهید است که موانع را برمیدارد و خداوند از مؤمنان حمایت می کند.
خطیب جمعه رفسنجان بیان کرد: ۱۳ فروردین روز طبیعت امسال با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان می توان در محدوده‌ی شهری و یا در عصر برگزار کرد.
وی ادامه داد: روز نحس برای ۱۳ فروردین هیچ جایگاهی ندارد و بیرون رفتن از منازل مانعی ندارد اما اگر بی دلیل و بدون مسافت شرعی روزه‌ها باطل شود عقوبت الهی نازل می‌شود.

خطیب جمعه رفسنجان گفت: در ایام نوروز مشاهده شده که مسائل شرعی در مناطق گردشگری و آثار تاریخی رعایت نمی شود، به ویژه حجاب که الزام قانونی و حکم الهی است.
وی تصریح کرد: اگر مسئولان این مراکز نمی توانند کنترل کنند یا غیرت دینی ندارد مطمئن باشند طبق قانون با آنها برخورد مناسب خواهد شد.

عسکری گفت: احکامی الهی نباید زیرپا گذاشته شود، آیا مسئولان به اندازه‌ی بستن کمربند ایمنی که اعمال قانون و مراقبت کردند، برای حجاب و روزه‌خواری علنی که جرم مشهود است، اعمال قانون انجام شده؟
وی افزود: وزارت کشور بیانیه ای برای حجاب و عفاف صادر کرده که جای قدردانی دارد، انشالله بطور جد پیگیر شود.
خطیب جمعه رفسنجان بیان کرد: دشمنان پشت جبهه حجاب ایستادند و دنبال رواج بی بردباری و تخریب ارزش‌های دینی هستند تا بنیان خانواده را تضعیف کنند، باید مراقبت ویژه داشته باشیم.
حجت الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: از سرِدلسوزی تذکر می دهم که جوانان و جامعه‌ی بانوان فریب دشمنان را نخورید، هرچه خداوند بر ما واجب کرده مصلحت است.

 

خبر از مریم مرادی

انتهای خبر/

برچسب ها:
حجاب نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان