امام جمعه رفسنجان:

پیروزی انقلاب اسلامی یکی از حوادث مهم تاریخی است که باید زنده نگه داشته شود

  • شناسه خبر: 202697
پیروزی انقلاب اسلامی یکی از حوادث مهم تاریخی است که باید زنده نگه داشته شود

امام جمعه رفسنجان گفت: زنده نگه داشتن جریان های تاریخ ساز برای درس آموزی و عبرت، وظیفه ما مسلمانان است و پیروزی انقلاب اسلامی هم یکی از این حوادث مهم و تاریخی است.

خانه » آخرین اخبار » پیروزی انقلاب اسلامی یکی از حوادث مهم تاریخی است که باید زنده نگه داشته شود

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی با اشاره به سالروز عملیات والفجر ۸ در سال ۶۴ و عبور فاتحان اروند، اظهار کرد: فرزندان این مرز و بوم در چنین روزی از رود خروشان اروند گذشتند و قدرت جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دادند.

خطیب نماز جمعه رفسنجان با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: این روز یادآور پرشکوه ترین تاریخ ملت ایران است، ملت ها فراز و فرودها دارند. ۲۲ بهمن یکی از پرشکوه ترین تاریخ ملت ایران و اوج قله عظمت ایران است که باید زنده نگه داشته شود.

وی با تاکید بر اینکه حوادث مهم تاریخ بشریت باید زنده نگه داشته شود، تصریح کرد: زنده نگه داشتن جریان های تاریخ ساز برای درس آموزی و عبرت وظیفه ما مسلمانان است و پیروزی انقلاب اسلامی هم یکی از این حوادث مهم و تاریخی است.

عسکری تاکید کرد: ملت ایران با دست خالی در مقابل دنیا اما با توکل به اعتماد خداوند ایستاد و پیروز شدند. آمریکاها قبل از انقلاب چند هزار مستشار نظامی در ایران داشتند، ژنرال های ایرانی برای هایزر، گماشته و مطیع و نوکر بودند. حدود ۷ لشکر ۵ هزار نفری نظامی آمریکایی در ایران وجود داشت و میخواستند شاه را یاری کنند اما نتوانستند.

وی عنوان کرد: بعد از انقلاب توطئه های متعدد بر علیه ایران انجام شد، هشت سال جنگ بر ما تحمیل شد، ده ها پایگاه اطلاع رسانی برای تخریب اذهان عمومی ایجاد کردند اما ناکام ماندند؛ اما این موضوع نباید باعث شود که از دشمن غافل باشیم.

عسکری افزود: هدف دشمن به زانو درآوردن ملت است و راهبرد آنها ایجاد تفرقه و بی اعتمادی بین مردم و نظام و مسئولین است که باید در مقابل آنها متحد و همراه باشیم.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن مظهر همدلی و همبستگی تمامی مردم است و همه در این مراسم شرکت خواهیم کرد و به دنیا نشان خواهیم داد که متحد و همراه با انقلاب هستیم.

وی ابراز کرد: شاید بین مردم و مسئولین اختلاف سلیقه باشد اما تمامی جریان های درون نظام، سیاسیون و اقشار مختلف مردمی در مراسم راهپیمایی شرکت خواهند کرد و راهپیمایی ۲۲ بهمن این پیام را به دشمن می دهد که نتوانستند و نخواهند توانست مردم را از هم جدا کنند.

عسکری بیان کرد: روز ۲۲ بهمن نمایش و رزمایشی دیگر است که همگی سربازی و اطاعت خود را از ولایت فقیه اعلام می کنیم و این فریاد را به گوش دشمنان و فتنه گران خواهیم رساند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به زلزله خوی و ترکیه، گفت: موکب خاتم الانبیاء رفسنجان آماده دریافت کمک های مردم مومن رفسنجانی است.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
حجت الاسلام عسکری خطبه های نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان