در نشست خبری شهردار رفسنجان مطرح شد؛

با جابجایی مهمانشهر، ۲۵درصد از افاغنه‌های ساکن شهرستان ساماندهی می‌شوند

  • شناسه خبر: 202531
با جابجایی مهمانشهر، ۲۵درصد از افاغنه‌های ساکن شهرستان ساماندهی می‌شوند

مجید کهنوجی گفت: ۴۰ هزار افاغنه در رفسنجان ساکن هستند که از این تعداد ۱۰ هزار نفر داخل مهمانشهر زندگی می‌کنند که باجابجایی مهمانشهر چیزی حدود ۲۵درصد از جمعیت افاغنه ساماندهی می‌شود.

خانه » اسلاید شو » با جابجایی مهمانشهر، ۲۵درصد از افاغنه‌های ساکن شهرستان ساماندهی می‌شوند

به گزارش خانه خشتی؛ مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: به مناسبت ایام دهه فجر کلنگزنی مهمانشهر با اعتبار ۵هزار میلیارد ریال، کلنگ زنی دهکده ورزشی با اعتبار یک‌هزار میلیارد ریال، افتتاح خیابان انقلاب و افتتاحدومین پارک بانوان شهرستان در دستور کار است.

شهردار رفسنجان درخصوص گرمخانه‌های رفسنجان توضیح داد: گرمخانه برای بانوان، آقایان و کودکان کار در رفسنجان وجود دارد کهمورد استفاده معتادان کارتن خواب قرار گرفته است. نکته حائز اهمیت این است که هیچکدام از کارتن‌خواب‌ها اهل رفسنجان نیستند. دررفسنجان ۷۰ خانم معتاد داشتیم که از این تعداد ۶۰ نفر ترک کردند.

وی افزود: ۳هکتار زمین در اختیار خیرین قراردادیم تا برای افرادی که ترک کرده اند اشتغال ایجاد کنند.

کهنوجی با بیان اینکه جابجایی مهمانشهر جزو وظایف شهرداری نیست اما دغدغه مردم بود تصریح کرد: ۴۰ هزار افاغنه در رفسنجانساکن هستند که از این تعداد ۱۰ هزار نفر داخل مهمانشهر زندگی می‌کنند. با جابجایی مهمانشهر چیزی حدود ۲۵درصد از جمعیتافاغنه ساماندهی می‌شود.

شهردار رفسنجان اضافه کرد: این مهمانشهر در کمربندی سرچشمه یزد با ۹۰ هکتار زمین فردا کلنگ زنی می‌شود. اگر از لحاظ منطقیببینیم این پروژه ۳ ساله به پایان می‌رسد اما تصمیم داریم ۶ ماهه کار را که شامل ساخت ۱۴۰۰ واحد ۴۵ متر مربعی می‌شود را بهاتمام برسانیم.

مجید کهنوجی درمورد اجرای طرح فاضلاب شهری در رفسنجان ایراد: اجرای این پروژه برعهده مدیریت آب و فاضلاب است و ربطی بهشهرداری ندارد اما در نگاه توسعه ما اجرای این پروژه بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان