عملکرد رفسنجان در حوزه پدافند غیرعامل خوب ارزیابی شد

  • شناسه خبر: 202509
عملکرد رفسنجان در حوزه پدافند غیرعامل خوب ارزیابی شد

در سفر یک روزه مدیرعامل پدافند غیرعامل استان کرمان از طرح های در دست اجرا و مکان های دیگر در رفسنجان، به‌گفته این مدیر کل این شهرستان از لحاظ پدافند غیر عامل مطلوب عمل کرده است.

خانه » اسلاید شو » عملکرد رفسنجان در حوزه پدافند غیرعامل خوب ارزیابی شد

به گزارش خانه خشتی؛ ابراهیم کریمی روز سه شنبه با سفر به رفسنجان ابتدا از پروژه شهرک صنعتی در احمدآباد کشکوئیه بازدید کرد و گفت: در این شهرک پروژه صنعتی آلومینیوم در حال اجراست که انجام پدافند غیرعامل در خصوص لوله های گاز، نفت و غیره ارائه شد.

وی افزود: از نظر ما اجرای این پروژه بلامانع است و امیدواریم فعالیت این صنعت باعث توسعه و آبادانی، رونق اقتصادی و اشتغالزایی شود.

کریمی همچنین از سایت اداره منابع طبیعی شهرستان هم بازدید کرد و عملکرد این اداره را در حفظ و احیای منابع طبیعی خوب ارزیابی کرد.

وی در ادامه از سایت مانیتورینگ اداره آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان هم بازدید و تصریح کرد: اقدامات خوبی در این حوزه در راستای پایش مجموعه انجام شده که باعث می شود اقدامات ضدتخریبی در زمان بحران هم به سرعت انجام شود و از خسارات احتمالی جلوگیری شود.

کریمی گفت: مجموعه شهرستان رفسنجان در حوزه پدافند غیرعامل خوب عمل کرده و این ناشی از بازدیدها، تعامل و ارتباط معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری از ادارات و پروژه هاست.

وی افزود: برای مقابله با بحران های انسان ساخت و غیر انسان ساخت باید از طریق پدافند غیرعامل ورود کرد تا خسارات زیادی نبینیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان