تاکید رئیس بسیج استان بر همگرایی و هم افزایی در رسانه ها 

  • شناسه خبر: 201898
تاکید رئیس بسیج استان بر همگرایی و هم افزایی در رسانه ها 

رئیس بسیج استان کرمان بر همگرایی و هم افزایی در رسانه تاکید و عنوان کرد: خبرنگاران باید با قلم خود در راستای حل مشکلات مردم حرکت کنند. 

خانه » رفسنجان » تاکید رئیس بسیج استان بر همگرایی و هم افزایی در رسانه ها 

به گزارش خانه خشتی؛ رجایی در مراسم معارفه مسئول بسیج رسانه رفسنجان، ضمن تشکر از آقای بادپروا در دوران مسئولیت در بسیج رسانه، اظهار کرد: رفسنجان از نظر فعالیت های فرهنگی، اقتصادی و رسانه ای سرآمد است و هم چنین مردم این شهرستان مردمی ولایتمدار هستند.

 

رئیس بسیج رسانه استان کرمان بر اتصال و پیوند در راستای هم افزایی و اتحاد خبرنگاران پیش کسوت و جوان در رفسنجان تاکید کرد و گفت: با انتخاب و انتصابی که امروز صورت می گیرد یک ساختار و تشکیلات خوبی در بسیج رسانه شکل می گیرد امید است با حضور شما خبرنگاران در پیشرفت و آبادانی شهر بکوشیم.

 

وی از منابع انسانی رفسنجان به عنوان بزرگترین ظرفیت شهرستان یاد کرد و گفت: بسیج متعلق به همه است، همه باید حول آن باشند خبرنگاران نیز باید با قلم خود در راستای حل مشکلات مردم حرکت کنند و هر هر قدمی که در راستای مردم

برداشته شود، برکت دارد.

 

رجایی با اشاره به اینکه باید مانند شهید سلیمانی کار ماندگار انجام دهیم، گفت: کار ایشان بزرگ و جهادشان هم بزرگ بود. چهل سال برای خدا، اسلام و قران کار کرد تا عزیر مردم شد.

وی افزود: کار باید برای رضایت خدا باشد و تزویر و ریا در آن نباشد.

 

وی بر وحدت همگرایی و هم افزایی در رسانه تاکید و عنوان کرد: وابسته به جریان سیاسی نیستیم و گفتمان ما گفتمان امامین انقلاب است.

 

وی بیان کرد: رفسنجان از نظر رسانه نسبت به شهرستان های دیگر توانمند هست. نگاه ما به توانمندسازی است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان