نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس:

سردمداران فتنه ۸۸ خواصی بودند که دم از انقلاب و امام می‌زدند

  • شناسه خبر: 201861
سردمداران فتنه ۸۸ خواصی بودند که دم از انقلاب و امام می‌زدند

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: در فتنه ۸۸ خواصی سردمدار بودند که پیش از آن دم از انقلاب و امام می‌زدند اما فتنه‌ای رقم زدند که تا آن زمان کشور به خود ندیده بود.

خانه » آخرین اخبار » سردمداران فتنه ۸۸ خواصی بودند که دم از انقلاب و امام می‌زدند

به گزارش خانه خشتی، حجت‌الاسلام حسین جلالی به‌ مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بعد از انتخابات سال ۸۸ رئیس‌جمهوری انتخاب شد که نگاه انقلابی داشت و قطار انقلاب دوباره روی ریل اصلی قرار می‌گرفت که این موضوع موجب عصبانیت دشمن و بعضی‌ها در داخل شد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس افزود: از طرفی همان زمان انقلاب‌های مخملی در کشورهایی مانند گرجستان و اوکراین و دیگر کشورها مطرح بود که در کشور ما با رمز تقلب در انتخابات قصد داشتند کشورمان را به سمت انقلاب مخملی ببرند.

وی بیان کرد: طراحی این فتنه در خارج از کشور و مجری آن نیروهایی بودند که درون انقلاب رشد و پرورش پیدا کرده بودند و احساس کردند دارند حذف می‌شوند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس عنوان کرد: در فتنه ۸۸ خواصی سردمدار بودند که پیش از آن دم از انقلاب و امام می‌زدند اما فتنه‌ای رقم زدند که تا آن زمان کشور به خود ندیده بود و متأسفانه طولانی شد و حدود ۹ ماه طول کشید و هزینه‌های زیادی به نظام و کشور تحمیل کرد.

وی با اشاره به اینکه در این جریان مقام معظم رهبری فرمودند «فصل‌الخطاب همه مسائل قانون است»، تصریح کرد: زمانی که آشوب‌گران به سمت آتش‌زدن مسجد، قرآن و توهین به مقدسات رفتند، ملت ایران با بصیرت خود به میدان آمدند و حماسه ۹ دی را رقم زدند و ۹ دی آب سردی بر آتش فتنه ریخت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی حمایت از نظام و ولایت توسط ملت بصیر ایران در جریان فتنه ۸۸ را یادآور شد و افزود: حقیقتا انقلاب تندباد سنگینی را از سرگذراند و لطف خدا و عنایت امام زمان(عج) موجب شد با حضور مردم در ۹ دی کوچکترین آسیبی به ریشه درخت تنومند انقلاب نرسد.

حجت‌الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره نشان داده‌ که پایبند به آرمان‌های امام راحل و ارزش‌ها و باورهای دینی هستند و هرجا احساس کردند خطر و فتنه‌ای نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند به میدان آمده و آتش فتنه‌ها را خاموش کردند.

برچسب ها:
9 دی جلالی نماینده مردم در مجلس روز بصیرت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان