رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان:

دانشجویان مایه مباهات و آینده‌سازان کشور هستند

  • شناسه خبر: 201562
دانشجویان مایه مباهات و آینده‌سازان کشور هستند

مراسم روز دانشجو با حضور پرشور دانشجویان دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان شب گذشته ۱۵ آذرماه در محل تالار خیام دانشگاه برگزار شد.

خانه » رفسنجان » دانشجویان مایه مباهات و آینده‌سازان کشور هستند

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام دکتر مرتضی جمالی نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان ضمن تبریک روز دانشجو اظهار کرد: این قشر فرهیخته مایه افتخار و حرکت جامعه است.

 

وی با اشاره به ۱۶ آذر ۱۳۳۲ سه دانشجوی دانشگاه تهران را نماد استکبارستیزی در برابر ابرقدرت‌ها دانست و افزود: دانشجویان حاضر ادامه دهنده راه آنها خواهند بود.

 

در ادامه دکتر رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان با اشاره به افتخارات اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در حوزه‌های علمی-پژوهشی و فناوری خاطر نشان کرد: دانشجویان دانشگاه مایه مباهات و آینده‌سازان کشور هستند.

 

وی با یاد و خاطره شهیدان دانشجو در دوران قبل از انقلاب، دفاع مقدس و مدافعین حرم، دانشجویان را نخبگان جامعه دانست که در مقاطع مختلف با جانفشانی خود مسیر جامعه را روشن کردند.

 

وی روز دانشجو را صمیمانه تبریک گفت و از صمیم قلب آرزو کرد سال آینده در مراسم روز دانشجو شاهد موفقیت بیشتر دانشجویان دانشگاه ولی‌عصر (عج) باشیم.

 

گفتنی است در این مراسم ضمن اجرای برنامه های شاد، متنوع و هیجانی از دانشجویان برتر علمی و همچنین از دانشجویانی که در انجمن های علمی رتبه های برتر کشور را کسب کرده بودند تقدیر شد.

 

همچنین در این مراسم از دکتر حسین کامیاب معاون فرهنگی سابق دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مجید

    بنیاد تعاون فراجای کرمان متأسفانه پول ساحت واحدهای مسکونی گیلاس را تمام و کمال از افراد گرفته اما واحدها را ناقص و غیر قابل سکونت تحویل داده و باعث خشم و انزجار و نفرت مردم شده. علیرغم شکایت مردم و طومار به بیت رهبری و بازرسی ستاد کل فراجا و دفتر امام جمعه کرمان و استانداری کرمان هیچ کدام هیچ کمکی به آن مالباختگان نکرده اند.آیا اگر مردم از نهادهای انقلابی دلسرد شوند شایسته است به بیگانگان متوسل شوند؟ چرا کسی مشکل مردم را که توسط فراجای کرمان ایجاد شده را حل نمی کند؟ رفسنجان به فریادمان برس.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان