ششمین یادواره شهدای مفقودالاثر شهرستان رفسنجان برگزار می شود + عکس

  • شناسه خبر: 201539
ششمین یادواره شهدای مفقودالاثر شهرستان رفسنجان برگزار می شود + عکس

ششمین یادواره ۳۰ شهید مفقودالاثر شهرستان رفسنجان ۱۶، ۱۷ و ۱۸ آذرماه جاری برگزار می شود.

خانه » اسلاید شو » ششمین یادواره شهدای مفقودالاثر شهرستان رفسنجان برگزار می شود + عکس

به گزارش خانه خشتی؛ به دعوت خانواده معظم دانش آموز شهید مفقودالاثر محمد خالقی شب گذشته گردهمایی خانواده های معظم شهدای مفقودالاثر شهرستان رفسنجان در منزل این شهید گرانقدر برگزار شد.

حسنی مسئول هیات میثاق با شهدا در جمع این خانواده ها از توافق هفت ساله این هیأت با شهدای گمنام شهرستان سخن گفت که منتج به برپایی پنج یادواره شهدای مفقودالاثر شده و پس از یک سال وقفه کرونایی امسال ششمین یادواره برگزار خواهد شد.

حسنی علت برپایی یادواره شهدای مفقودالاثر شهرستان در ایام فاطمیه را ارتباط نزدیک این شهدا با حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها دانست.

حسنی می گوید: شهرستان رفسنجان ۳۰ شهید مفقودالاثر دارد، ۲۷ شهید دوران دفاع مقدس و مابقی از شهدای مدافع حرم و تیپ فاطمیون هستند.

هیات میثاق با شهدا گردهمایی دوهفتگی خانواده های معظم شهدای مفقودالاثر شهرستان رفسنجان را از این پس در دستور کار خود قرار داده تا به شکل منظمی برگزار شود.

 

در این محفل گرم شهدایی خانواده شهدا هر کدام از فرزند شهیدشان گفتند، شهید دانش آموز محمد خالقی در سال ۶۸ در عملیات کربلای ۴ به فیض عظیم شهادت نائل آمده است، شهید اکبر زارع دبیری که در مناطق محروم خدمت میکرد، شهید دانش آموز حسن میرزایی در سن ۱۶ سالگی به جبهه رفتند ، شهید مجید ملایی سرباز بودند، شهید محمد قاسمی از بهرمان نوق عازم جبهه شدو در عملیات فتح المبین به شهادت می‌رسد، شهید دانش آموز حسن عباسی سال ۶۳ به شهادت رسیدند، شهید جعفر بیگی از منطقه لاهیجان سال ۶۳ در عملیات بدر مفقود شدند، شهید علی علیزاده ۱۵ ساله راهی جبهه می شود و شهید ناصر اکبر زاده دانش آموز بسیجی متولد ۴۸ که تنها از او یک دستخط برای برادر زاده به یادگار مانده است.

 

گفتنی است؛ ششمین یادواره شهدای مفقودالاثر شهرستان رفسنجان از چهارشنبه ۱۶ آذرماه به مدت سه شب از ساعت ۱۹ هرشب در محل معراج الشهدا حسینیه ثارالله رفسنجان با حضور سخنرانان حجت الاسلام میرعلی اکبری و سردار عبدالفتاح اهوازیان برگزار می شود و خانواده های معظم این سی شهید گرانقدر میزبان هستند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان