بازیکن تیم والیبال مس رفسنجان؛

امیدوارم برای داوران هم محرومیت درنظر بگیرند

  • شناسه خبر: 201137
امیدوارم برای داوران هم محرومیت درنظر بگیرند

بازیکن تیم والیبال مس رفسنجان از قضاوت داوران گلایه کرد و گفت: امیدوارم برای داوران هم محرومیت در نظر گرفته شود.

خانه » اسلاید شو » امیدوارم برای داوران هم محرومیت درنظر بگیرند

به گزارش خانه خشتی؛ هفته نهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران یکشنبه، ۲۲ آبان با هفت دیدار در شهرهای ارومیه، گرگان، گنبد، تهران، اردکان، سیرجان و رشت پیگیری شد.

 

سامان فائزی پس از پایان بازی تیمش مقابل شهرداری گنبد اظهارداشت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. در این دیدار می‌توانستیم به راحتی با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسیم اما با مشکلات فراوانی که به وجود آمد بازی برای‌مان گره خورد و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خوردیم.

 

وی با تاکید بر این موضوع که باید چاره‌ای برای قضاوت بازی‌ها اندیشیده شود، افزود: نباید با بودجه، اعصاب و روان تیم‌ها بازی نشود. هر چقدر که والیبال‌مان درحال پیشرفت بوده، داوری‌ها در حال افول است. فیلم بازی نیز موجود است در یک ست ۳ اشتباه مسلم بر علیه ما انجام شد.

 

فائزی ادامه داد:‌ نمی‌دانم که آخرین دوره آموزشی برای داوران چه زمانی انجام شده است. هر کسی که مسئولیت در قبال داوران دارد باید فکری به حال داوران کند.

 

بازیکن تیم والیبال مس رفسنجان گفت: با این شرایط نمی‌شود بازی انجام داد. تیمی که برنده می‌شود می‌گوید مشکلی وجود ندارد و تیمی که بازنده می‌شود، هر چقدر هم از داوری گلایه کند فایده‌ای ندارد.

 

وی خاطرنشان کرد: همانطور که بازیکنان در صورت کوچکترین اعتراضی جریمه می‌شوند، امیدوارم داوران هم در صورت اشتباه از قضاوت بازی‌ها محروم شوند و حرف بازیکنان و مربیان نیز شنیده شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان