عضو هیئت رئیسه هیئت هندبال استان کرمان:

  هندبال کرمان، شرایط ایده‌آلی یافته است/دکتر مهدوی با استفاده از توان ارتباطی و مدیریتی و استفاده حداکثری از جامعه هندبال دیار کریمان موجب پیشرفت هندبال شده است

  • شناسه خبر: 200790
   هندبال کرمان، شرایط ایده‌آلی یافته است/دکتر مهدوی با استفاده از توان ارتباطی و مدیریتی و استفاده حداکثری از جامعه هندبال دیار کریمان موجب پیشرفت هندبال شده است

عضو هیئت رئیسه هیئت هندبال استان کرمان گفت: هندبال کرمان با مدیریت دکتر سید رضا مهدوی شرایط ایده‌آلی یافته و در مسیر پیشرفت و ترقی قرار گرفته است.

خانه » ورزشی »   هندبال کرمان، شرایط ایده‌آلی یافته است/دکتر مهدوی با استفاده از توان ارتباطی و مدیریتی و استفاده حداکثری از جامعه هندبال دیار کریمان موجب پیشرفت هندبال شده است

عرفان امیرخسروی در گفت‌وگو با پایگاه خبری خانه خشتی ضمن عرض خداقوت به کادرفنی و بازیکنان مس کرمان بابت برد برابر هوانیروز اصفهان گفت: تیم مس کرمان بر سرمربیگری حمید صادقی‌شاه‌نشین مجددا یکی از مدعیان قهرمانی است و در ادامه را برای این عزیزان آرزوی موفقیت دارم.
او افزود: هندبال کرمان طی سه سال گذشته به آرامش دست یافته و به دور از حواشی راه خود را پیدا کرده و در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.
امیرخسروی با بیان این که سید رضا مهدوی یک مدیر جسور، خلاق، دوراندیش و باانگیزه است، گفت: اگر امروز هندبال کرمان در شرایطی قرار گرفته که همه از آن تعریف  می‌کنند ، به جهت تلاش خالصانه و علمی دکتر مهدوی و همراهی دلسوزان واقعی هندبال استان کرمان با فرزند سید ورزش استان کرمان سیدابوالحسن مهدوی است.

او ادامه داد: استعدادیابی، برگزاری دوره‌های پیوسته و هدفمند آموزشی، بازسازی ارکان هیئت استان و شهرستان‌ها، توجه به رده‌های سنی، بها دادن به هندبال بانوان، حمایت از داروان هندبال، پرورش مربی، نگاه ویژه به شهرستان‌ها و موارد فراوان دیگری که در دوره مدیریت دکتر مهدوی در هیئت هندبال استان دنبال شد و ادامه خواهد یافت.
این عضو هیئت رئیسه هندبال استان کرمان ضمن ستودن عملکرد سرکار خانم فرزانه علیپور در بخش بانوان و سایر اعضا و عزیزان پرتلاش هندبال بخصوص عزیزان فعال در هیات هندبال استان کرمان بیان کرد: استفاده از ظرفیت نیروی انسانیِ با دانش و پرکار در هندبال کرمان یکی دیگر از اقدامات مثبت دکتر مهدوی بود که با ساختن یک تیم منسجم، امروز می‌بینیم هندبال کرمان ظرف ۳ سال گذشته توانسته از جایگاه بالای ۲۰ به رتبه هشتم در کشور برسد.
او اضافه کرد: قهرمانی تیم هندبال مس کرمان پس از ۳۱ سال و کسب عنوان نایب قهرمانی پس از ۱۶ سال حاصل تفاهم و تعامل باشگاه مس کرمان با هیئت هندبال استان بوده است.
امیرخسروی در ادامه به رشد هندبال ساحلی در کرمان اشاره و عنوان کرد: توجه به هندبال ساحلی برای هیئت دستاوردهای ارزشمندی داشت و حاصل آن کسب مقام‌های متعدد هندبال ساحلی در بخش آقایان در کشور بوده است و همچنین اعزام یک مربی دلسوز و خوب کرمانی به نام حبیب بردسیری و یک بازیکن آینده دار به مسابقات آسیایی و جهانی و مقام تاریخی هندبال ساحلی جهانی ، ثمره دیگر این فعالیت منسجم در هندبال ساحلی بوده است.
او افزود: برگزاری بیش از ۱۱ کارگاه و دوره مربیگری نشان می‌دهد که در هیئت استان کرمان واقعا کار می‌شود و همه با اتحاد براساس برنامه کوتاه مدت و بلند مدت تدوین‌ شده، پیش می‌روند.
امیرخسروی به میزبانی از ۷ اردوی ملی در هندبال ساحلی و هندبال بانوان اشاره و عنوان کرد: فدراسیون هندبال به کرمان بها می‌دهد و هیئت کرمان را از هیئت‌های برتر می‌داند که به آن اعتماد می‌کند و میزبانی اردوهای مهم را به کرمان می‌سپارد. ضمن این که افزایش قضاوت‌های داوران کرمانی در لیگ‌های مختلف آقایان و بانوان گواه دیگری برای این مطلب است.
او اضافه کرد: راه‌اندازی پایگاه ملی هندبال دختران در استان کرمان و همچنین اخذ مجوز مدارس هندبال نشان‌دهنده توجه عملی و علمی دکتر مهدوی به بخش بانوان و همچنین استعدادیابی است.
امیرخسروی دوره مدیریت دکتر مهدوی در هندبال استان را دوره‌ای طلایی خواند و گفت: جا دارد از دکتر مهدوی برادر ارزشی و ولایی‌ام به جهت اهتمام ویژه و زحمات بی‌پایانشان برای شکوفایی و پیشرفت هندبال استان تشکر و قدردانی کنم.
او در خاتمه بیان کرد: قطعا تمامی موفقیت‌های ذکر شده با حضور همه عزیزان و پیشکسوتان و هندبالی های دلسوز استان و با حمایت مدیرکل محترم، مکتبی و جهادی ورزش و جوانان استان جناب آقای میثم پاریزی رخ داده که باید نگاه خاص این مدیر بزرگوار را به هندبال ستود و از ایشان تشکر کرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان