امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

 ایستادگی در برابر تحریم ها و توطئه ها نظام را تاب آور کرد

  • شناسه خبر: 200294
 ایستادگی در برابر تحریم ها و توطئه ها نظام را تاب آور کرد

امام جمعه رفسنجان گفت: یکی از موضوعات مهم در نظام و انقلاب اسلامی تاب آوری نظام است. جمهوری اسلامی در تعبیر رهبرانقلاب یک واقعیت انکار ناپذیر است.

خانه » آخرین اخبار »  ایستادگی در برابر تحریم ها و توطئه ها نظام را تاب آور کرد

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی با اشاره به قیام خونین ۱۷ شهریورماه و شهادت جمعی از مردم انقلابی توسط ماموران رژیم پهلوی، اظهار کرد: حضرت امام (ره) ۱۷ شهریورماه را از ایام الله می داند و بر زنده نگه داشتن ذکر این روز و انتقال آن به نسل های بعدی تاکید داشتند.

امام جمعه رفسنجان افزود: هم مسئولین و هم مردم در نظام جمهوری باید بدانند که میراث دار چه خون هایی هستند تا در حفظ این نظام و این انقلاب تلاش کنند.

وی با اشاره به ارتحال مرحوم آیت الله طالقانی امام جمعه تهران بعد از پیروزی انقلاب در۱۹ شهریورماه ۵۸، گفت: ایشان بعد از یک عمر مبازره و تحمل زندان، تبعید و شکنجه به دیار باقی شتافت.

حجت الاسلام عسکری با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با شرکت کنندگان مجمع اجلاس جهانی اهل بیت (ع) و با تاکید بر موضوع تاب آوری جمهوری اسلامی ایران در سخنان ایشان، گفت: در بسیاری از جاها انقلاب شده ولی تاب نیاوردند و نتوانستند ان را حفظ کنند. یکی از موضوعات مهم در نظام و انقلاب اسلامی تاب آوری نظام است. جمهوری اسلامی در تعبیر رهبرانقلاب یک واقعیت انکار ناپذیر است.

وی عنوان کرد: بیش از چهل سال از عمر انقلاب می گذرد. هشت سال آن دوران دفاع مقدس است. این انقلاب در برابر همه تحریم ها و توطئه های داخلی و خارجی، سیاسی، نظامی،اقتصادی و نفوذی تاب آوری کرد و امروز در دنیا به عنوان  یک کشور مقتدر و توانمند در حوزه های عملی و اقتصادی معروف است که توانست آمریکا را ناکام بگذارد.

امام جمعه رفسنجان با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری محبوب ترین انسان ها را ائمه اظهار عنوان می نمایند، گفت: در قضیه اربیعن، ۱۴۰۰ سال از شهادت امام حسین(ع) می گذرد اما؛ از سراسر دنیا چه غوغایی است و مرزهای عراق جوابگوی زوار نیست.

وی افزود: حب الحسین است که همه را گردهم جمع می کند. در کجای دنیا چنین شخصیت محبوبی را پیدا می کنید و بعد از ۱۴۰۰ سال مردم این جوری عاشق آن باشند.

خطیب نماز جمعه رفسنجان با بیان اینکه مردم اگر مطالبه ای و یا احقاق حقی دارند موضوعات خود را با مسئولین مربوطه ارجاع دهند، گفت: اگر کسی مسئله و مشکلی دارد باید از مجاری مسئولین مربوطه مطرح و حل شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
حجت الاسلام اصغر عسکری خطبه ها نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان