یادداشت/

آقای استاندار! چرا دست به تغییر نمی زنید؟!

  • شناسه خبر: 200033
آقای استاندار! چرا دست به تغییر نمی زنید؟!

جناب استاندار همانگونه که آقای رئیسی انصافا برای حل مشکلات مردم و حل مشکلات اقتصادی کشور شب و روز نمی شناسند برای سایر بخش های استانداری و معاونت ها دست به تغییر بزنید و یک مدیر دلسوز بگذارید.

خانه » اجتماعی » آقای استاندار! چرا دست به تغییر نمی زنید؟!

به گزارش خانه خشتی، با روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم با تفکر انقلابی انتظار میرفت سیستم مدیریتی تغییر کند و مدیرانی روی کار بیایند که با روحیه انقلابی بتوانند باری از روی دوش دولت در جهت خدمت رسانی به مردم بردارند.
این انتظار اما هنوز اتفاق نیافتاده است و در استان کرمان بیش از ۷۰ درصد مدیران سابق بر سر کارند، این دغدغه و انتقاد از طرف همه‌ی دلسوزان جبهه انقلاب مطرح می شود که چرا باید مدیران بر سر کار مردم باشند که نه تنها کار نمی کنند بلکه کارشکنی هم دارند.
جناب فداکار استاندار محترم کرمان شما به عنوان نماینده تام‌الاختیار دولت در استان ضرورت دارد دست به تغییر و تحول مدیرانی بزنید که اینگونه عمل می کنند.

ضعفی در استان کرمان مشهود است و آن دخالت های بی‌جای برخی سیاسیون در امور مدیریتی استان است و در مواردی به کرسی نشستن تصمیمات آنها که بزرگترین ضربه را به استان و شهرستان ها وارد می آورد اما انتظار می رود مقام عالی دولت در استان در مقابل این دخالت ها با جدیت بایستد و دست به بهترین تصمیم برای تغییر بزند.

جناب استاندار همانگونه که آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری خودشان انصافا برای حل مشکلات مردم و حل مشکلات اقتصادی کشور شب و روز نمی شناسند و شما خود از مدیران دلسوز و انقلابی هستید، برای سایر بخش های استانداری و معاونت ها دست به تغییر بزنید و یک مدیر دلسوز بگذارید که حتی اگر کار بلد هم نباشد بلاخره کار را یاد می‌گیرد اما مدیری که هشت سال کار کشته است و خم کار را بلد است اما کار نمی‌کند و کارشکنی میکند تبعاتی سنگینی همچون ایجاد نارضایتی در مردم را در بر خواهد داشت.

این انتقاد به جد به فرماندار شهرستان رفسنجان نیز وارد است.

جناب رضایی فرماندار محترم رفسنجان شما خود در عرصه های مدیریت های سابقتان جهادی و برای مردم کار کردن را به منصه ظهور رساندید و موفق عمل کردید و حتما در منصب فرماندار رفسنجان نیز همینگونه خواهید بود.

حقیقتا ماجرای سیل اخیر بر شما ثابت کرد که کدام مدیر در شهرستان دلسوز مردم است و کدام نه، پس دست بکار شوید و اجازه ندهید مدیران بی کفایت بیش از این موجبات نارضایتی مردم نجیب رفسنجان را فراهم کنند.

یادداشت از مریم مرادی

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
استاندار انتصاب تغییر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان