ورود یک عضو انجمن حجتیه به ستاد یک کاندیدا

  • شناسه خبر: 19983
ورود یک عضو انجمن حجتیه به ستاد یک کاندیدا

یکی از اصلی ترین لیدرها و عضو انجمن حجتیه در ستادهای تبلیغاتی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نفوذ کرده و امور مربوط به ستاد وی را در دست گرفته است. به گزارش خانه خشتی، گروهک غیر قانونی انجمن حجتیه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم  و در ایام تبلیغات نامزدها، فعالیت برنامه ریزی شده خود […]

خانه » آخرین اخبار » ورود یک عضو انجمن حجتیه به ستاد یک کاندیدا

یکی از اصلی ترین لیدرها و عضو انجمن حجتیه در ستادهای تبلیغاتی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نفوذ کرده و امور مربوط به ستاد وی را در دست گرفته است.

به گزارش خانه خشتی، گروهک غیر قانونی انجمن حجتیه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم  و در ایام تبلیغات نامزدها، فعالیت برنامه ریزی شده خود را  برای تاثیر گذاری بر  روند امور انتخابات گسترش داده و برنامه خاصی را در دستور کار دارد.

این گروهک اخیرا با تشدید فعالیت خود توانسته است یکی از اصلی ترین لیدرها و عضو انجمن حجتیه را به نام (م – ن) در ستادهای تبلیغاتی  یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نفوذ داده و امور مربوط  به ستاد  وی را در دست بگیرد.

این فرد که از فعالان حوزه اقتصادی نیز است ، در مراکز اقتصادی کشور چهره ای مشهور محسوب می شود. وی امور اقتصادی ستاد نامزد مورد نظر را ساماندهی می کند.

منبع:دانا

برچسب ها:
انتخابات انتخابات92 انجمن حجتیه حجتیه خانه خشتی رفسنجان ستادکاندیدا گروهک حجتیه ورود یک عضو انجمن حجتیه به ستاد یک کاندیدا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • r

    لازمه بدونيد اقاي نويد مسئول تاليف و تدوين كتب درسي و از اعضاي برجسته انجمن حجتيه نيز مسئول فرهنگي ستاد اين كانديداست.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان