مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان:

۱۵ مفقودی سیل در استان کرمان پیدا شدند

  • شناسه خبر: 198918
۱۵ مفقودی سیل در استان کرمان پیدا شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان گفت: طی بارندگی های ۳ روز اخیر و بروز سیلاب در این استان، ۱۵ نفر که در سیل مفقود شده بودند توسط ادادگران هلال احمر پیدا شدند.

خانه » آخرین اخبار » ۱۵ مفقودی سیل در استان کرمان پیدا شدند

به گزارش خانه خشتی رضا فلاح روز یکشنبه در جلسه در ستادهماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در محل فرمانداری رفسنجان افزود: در این سیل به ۵ هزار و ۷۰۰ نفر از ابتدای سیل در استان کرمان امدادرسانی رسانی شد و ۲۰۰ خودرو نیز توسط امدادگران رها سازی شده است.
وی تصریح کرد: ۵۰۰ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر در قالب ۱۰۰ تیم مشغول خدمات رسانی به سیل‌زدگان دراستان کرمان هستند و تعداد ۱۵ نفر مفقودی نیز نجات داده شده اند.
فلاح گفت: ۶ تیم امداد و نجات نیز در شهرستان رفسنجان خدمات رسانی به افراد حادثه دیده را ارائه می کنند و بسته های معیشتی و زیستی نیز بین افراد توزیع می شود.
وزیر کشور که بعدازظهر یکشنبه وارد رفسنجان شد از فرودگاه این شهر با استفاده از بالگرد بازدید هوایی خود را از مناطق سیل‌زده آغاز کرد.
احمد وحیدی بدو ورود به فرودگاه رفسنجان مورد استقبال استاندار کرمان و دیگر مسئولان محلی این شهرستان قرار گرفت.
وزیر کشور در جریان سفر به رفسنجان و در راستای بازدید از مناطق سیلزده امروز (یکشنبه) به روستای کوثرریز این شهرستان رفت و از نزدیک با اهالی این منطقه دیدار و گفت و گو کرد.
بارندگی های سیلابی و طغیانگر در رفسنجان واقع در شمال غرب استان کرمان موجب بروز خسارت های فراوان در بخش های مختلف کشاورزی، زیرساختی و تأسیساتی این منطقه شده است.

برچسب ها:
رضا فلاح رفسنجان ستادهماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان