امام جمعه موقت رفسنجان مطرح کرد؛

ساخت و سازهای بدون نظارت خیانت به مردم است

  • شناسه خبر: 196742
ساخت و سازهای بدون نظارت خیانت به مردم است

امام جمعه موقت رفسنجان با اشاره به حادثه متروپل آبادان و جان باختن تعدادی از هموطنان در این حادثه، متذکر شد: مسئولینی که کار نظارت بر ساخت و ساز ها را بر عهده دارند مواظب باشند فعالیت های عمرانی را  با اسلوب و استاندارد پیش ببرند تا با یک اشتباه، حادثه ناگواری ایجاد نشود.

خانه » آخرین اخبار » ساخت و سازهای بدون نظارت خیانت به مردم است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام سیدمحمود حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت رحلت معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی را در جهان با نام امام خمینی (ره) می شناسند.

وی افزود: بزرگترین نعمتی که خداوند به جهان ارزانی کرد وجود شخصیت امام راحل بود.

حجت الاسلام حسینی نسب افزود: امام راحل با همکاری بسیجیان خواب راحت را از چشمان استکبار سلب کرد و توانست ملت را از بند استعمار و استبداد نجات دهد.

امام جمعه موقت رفسنجان خاطرنشان کرد: هنوز پیکر مطهر امام راحل به خاک سپرده نشده بود که جانشین ایشان انتخاب شد و انتخاب رهبر انقلاب اسلامی در این روز و اینکه زمام کشور به دست فردی صالح سپرده شد، بسیار شایسته بود.

وی با اشاره به کلامی از امام علی (ع) به نقش مهم جایگاه امام زمان (عج) در جامعه تاکید کرد و گفت: سرود «سلام فرمانده» خطابش به حضرت مهدی (عج)  است و از دست اندرکاران برگزاری این مراسم از جمله شهرداری وشورای شهر و سپاه و… تشکر می کنیم.

حجت الاسلام حسینی نسب در ادامه به سالروز قیام ۱۵ خرداد اشاره کرد و گفت: نقطه شروع انقلاب ۱۵ خرداد بود، در آن روز امام را تبعید و مردم به دنبال این حرکت قیام کردند و جمع زیادی از آن ها در این قیام به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: روحانیون انقلابی از جمله آیت الله سعید، غفاری و باهنر و ده ها روحانی مبارز در راه امام راحل شهید رسیدند و طی یک دوره ۱۵ ساله، مبارزات انقلابی شکل گرفت.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به حادثه متروپل آبادان و از دست رفتن تعدادی از هموطنان در این حادثه، متذکر شد: کسانی که پروژه های عمرانی را متقبل می شوند و مسئولینی که کار نظارت را بر عهده دارند مواظب باشند فعالیت های عمرانی را  با اسلوب و استاندارد پیش ببرند تا با یک اشتباه، حادثه ناگواری ایجاد نشود.

وی افزود: کسانی که بدون رعایت اصول مهندسی و استاندارد کار ساخت و ساز انجام می دهند، به مردم خیانت می کنند.

امام جمعه موقت رفسنجان با تبریک روز دختر و با تاکید بر جایگاه و نقش دختر از دیدگاه ائمه اطهار (ع)، گفت: دختران نعمت و حسنه هستند، روایتی از امام صادق (ع) است که از دختر و وجود آن به عنوان نعمت یاد می کند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام حمعه موقت خطبه های نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان