محمد کریمی تهیه کننده و کارگردان سینمای ایران:

فرشته مزاحم در رفسنجان کلید می‌خورد

  • شناسه خبر: 196322
فرشته مزاحم در رفسنجان کلید می‌خورد

با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان و با حمایت ویژه شرکت کاشی فخار و هتل هیلان رفسنجان، تله فیلم فرشته مزاحم به تهیه کنندگی محمد کریمی در رفسنجان کلید خواهد خورد.

خانه » رفسنجان » فرشته مزاحم در رفسنجان کلید می‌خورد

به گزارش خانه خشتی؛ در این فیلم که حال و هوایی اجتماعی ، خانوادگی دارد و در ۹۵ دقیقه تهیه و تولید خواهد شد، چهره های محبوب سینما و تلویزیون حضور دارند و نقش های اصلی را ایفا می کنند.

این گزارش حاکی است فرشته مزاحم با دریافت کلیه مجوزات، هم اکنون به طور جدی وارد مرحله پیش تولید و به ویژه انتخاب بازیگر شده و به زودی لیست عوامل در اختیار رسانه های گروهی قرار خواهد گرفت. فرشته مزاحم جدیدترین کار بلند سینمایی محمد کریمی در مقام تهیه کننده و کارگردان پس از فیلم های تاخیر، پهلوان هرگز نمی میرد ،جنجال در خانه ، زنگ پهلوانی و احیا است که به زودی در رفسنجان کلید خواهد خورد. این فیلم علاوه بر پخش از شبکه های مختلف تلویزیونی در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

جعفر دهقان ،حسن رضایی ،آشا محرابی ،سعید کریمی ،فرج الله گل سفیدی، امیر زریوند، مهدی صباغی، مهوش وقاری ،مهدیار آزاد فر ،حمید کریمی، مجید شهریاری و کیانوش گرامی بازیگرانی هستند که کاندیدای نقش های اصلی این فیلم می باشند.

 

به گزارش خبرنگار ما همزمان با انتخاب بازیگران نقش اصلی این فیلم، مذاکره با عوامل پشت صحنه نیز آغاز شده است.

 

فرشته مزاحم قرار است با توجه به قرارداد های منعقد شده با شرکت کاشی فخار، هتل هیلان، دانشگاه آزاد اسلامی، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان روز ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ کلید بخورد.

انتهای پیام /

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان