مراسم معنوی وداع با ماه مبارک رمضان در رفسنجان برگزار شد + تصاویر

  • شناسه خبر: 195661
مراسم معنوی وداع با ماه مبارک رمضان در رفسنجان برگزار شد + تصاویر

استاد حوزه داشگاه از قم گفت: شبی بالاتر از شب قدر نداریم، طبق روایتی هیچ عملی سریعتر و کامل تر از ذکر صلوات نیست از این ذکر غافل نشوید.

خانه » اسلاید شو » مراسم معنوی وداع با ماه مبارک رمضان در رفسنجان برگزار شد + تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام وحید حجتی شامگاه یکشنبه در آئین وداع با ماه مبارک رمضان در مسجد جامع شهر رفسنجان بیان کرد: شبی بالاتر از شب قدر نداریم، طبق روایتی هیچ عملی سریعتر و کامل تر از ذکر صلوات نیست از این ذکر غافل نشوید.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از راه های تاثیر گذار در رفع مشکلات ختم صلوات است افزود: شیطان در جایی که مومنان جمع شده و صلوات می فرستند ناله می زند.

 

حجت الاسلام حجتی بیان کرد: نباید به خاطر مسائل کوچک و  بی اهمیت از جمله کینه های چند ساله که به دلیل حرف کوچک به وجود آمده اند زندگی را برای خود و دیگران تلخ کرد که موجب بروز آسیب های اجتماعی اعم از بی اعتمادی، بی صداقتی، طلاق، اعتیاد و … می شود.

 

وی در تشریح فلسفه خلقت انسان گفت: برخی از اساتید اخلاق هدف از خلقت انسان را عبادت خدا می دانند امّا امام صادق(ع) می فرماید: هدف از خلقت انسان، علاوه بر عبادت خدا؛ شناخت انسان از خداست تا این انسان به آرامش برسد.

 

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش انبیای الهی و ۱۴ معصوم (ع) ان بود که ما را از این هویت های جامعه ای، شهوات حیوانی و … دور و ما را به نقطه خدایی و الهی برسانند.

 

حجت الاسلام حجتی بیان کرد: دین کلیشه ای و دین رهبانیت و کلیسایی داشته باشیم

صاحبان خرد و اندیشه کسانی هستند که از بدحسابی خدا می ترسند خدایی که اهل بدحسابی یست.

 

وی در ادامه گفت: ارتباط با خدا در روابط فردی و خانوادگی باید نمایان شود تا منجر به کاهش آسیب های اجتماعی شود.

 

این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: مسئولین ما حالشان خوش نیست با وجود این خدا و اهل بیت(ع)؛ چرا که اگر خوش بود تحت تأثیر دردهای جامعه قرار می گرفتند.

 

وی افزود: آن همه جوانی که می توانند ازدواج کنند نکردند مگر می شود کسی با خدا ارتباط بگیرد و از دردهای جامعه ناراحت نشود؟!

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان