حجت الاسلام رمضانی پور:

در انتخابات ریاست جمهوری آنچه مهم است، حضور آگاهانه و اصلح گزینی است

  • شناسه خبر: 19557
در انتخابات ریاست جمهوری آنچه مهم است، حضور آگاهانه و اصلح گزینی است

حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه امروز، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام البیض و سالروز آزادسازی خرمشهر، به نمازگزاران گفت: خرمشهر در سوم خرداد و در پی یک حماسه جهادی و با ایثار و ممارست رزمندگان در عملیات بیت المقدس، آزاد شد و در آن زمان، امام برای پیشگیری از غرور رزمندگان […]

خانه » آخرین اخبار » در انتخابات ریاست جمهوری آنچه مهم است، حضور آگاهانه و اصلح گزینی است

حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه امروز، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام البیض و سالروز آزادسازی خرمشهر، به نمازگزاران گفت: خرمشهر در سوم خرداد و در پی یک حماسه جهادی و با ایثار و ممارست رزمندگان در عملیات بیت المقدس، آزاد شد و در آن زمان، امام برای پیشگیری از غرور رزمندگان از عبارت «خرمشهر را خدا آزاد کرد» استفاده کرد و گفت مردم تحمل هر سختی را دارند، اما تحمل شکست را ندارند.

وی ادامه داد: ان شاءا… مردم با همان روحیه در ۲۴ خرداد امسال، پای صندوق های رأی حاضر خواهند شد و به ندای رهبری پاسخ می دهند.

امام جمعه رفسنجان در ادامه با اشاره به نظر شورای نگهبان در خصوص احراز صلاحیت کاندیداها، ابراز داشت: شورای نگهبان شجاعانه و با قاطعیت و عمل به قانون، در این راستا تصمیم گرفت.

حجت الاسلام رمضانی پور افزود: شاید برخی هواداران بگویند شورای نگهبان باید مصلحت اندیشی می کرد، اما وقتی به قانون مراجعه و به مسامح عالی کشور توجه کنند، متوجه می شوند حق با شورای نگهبان است.

وی صلاحیت کاندیدای ریاست جمهوری و توانمندی او در صلاحیت از جمیع جهات را از عواملی بیان کرد که در احراز صلاحیت مؤثر است و اظهار داشت: در انتخاب فرد مورد نظر، مصلحت فرد مد نظر نیست؛ بلکه مصلحت اسلام، کشور و خون مطهر شهدا مطرح است.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: مردم خیال نکنند که این فرد رد صلاحیت شده، اشتباه نکنید؛ شورای نگهبان هم بارها اعلام کرده اند که که کاری به رد صلاحیت ندارند، بلکه احراز صلاحیت دارند، یعنی از بین این افراد، کسانی که توانمندی اداره کشور را دارند و احیاناً توسط مردم انتخاب شوند، آن ها را احراز می کنند، پس رد صلاحیتی وجود ندارد.

حجت الاسلام رمضانی پور ضمن تشکر از افرادی که در برابر قانون تمکین کردند، گفت: برای هشت نفری که احراز صلاحیت شده اند، آرزوی موفقیت می کنیم؛ ان شاءا… سایرین هم سر عقل بیایند و اعلام تمکین کنند و دل مردم را خوشحال کنند تا احیاناً مسئله ای به وجود نیاید.

امام جمعه رفسنجان در بخشی از سخنان خود خطاب به نمازگزاران به عنوان افرادی آگاه، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری آنچه مهم است، حضور آگاهانه و اصلح گزینی است، تا با پرسش از افراد آگاه تر، اصلح را برای ما معرفی کنند تا مجموعه دستگاه مدیریتی کشور طبق فرمایش رهبر انقلاب، علوی باشد.

وی تصریح کرد: اکنون نوبت شماست که در این ایام حضور یابید و به وظیفه الهی و دینی خود عمل کنید و بین خود و خدای خود حجتی داشته باشید.

برچسب ها:
آزادسازی خرمشهر،امام احراز صلاحیت ایام البیض توانمندی رد صلاحیت رفسنجان رمضانی پور ریاست جمهوری سختی شورای نگهبان قاطعیت قانون کاندیداها مردم مصلحت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان