از کتاب شهید مهدی جمال زاده در شب نیمه شعبان رونمایی شد

  • شناسه خبر: 194916
از کتاب شهید مهدی جمال زاده در شب نیمه شعبان رونمایی شد

در شب نیمه شعبان و ولادت با سعادت امام زمان (عج) کتاب شهید مهدی جمال زاده در مهدیه گلزار شهدای جوادیه الهیه فلاح از توابع نوق رفسنجان با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و مردم شهید پرور رفسنجان رونمایی شد.

خانه » اسلاید شو » از کتاب شهید مهدی جمال زاده در شب نیمه شعبان رونمایی شد

به گزارش خانه خشتی سرهنگ محسن جمال زاده برادر شهید مهدی جمال زاده در این آئین اظهار کرد: شهادت فوض عظیمی است که همه انبیاء، رسلان و مجاهدین فی سبیل الله و سربازان در جبهه آرزوی شهادت را دارند.

وی افزود: امّا برخی تصور می کنند که شهادت خاص سال های دفاع مقدس است یا باید جنگی باشد تا شهادت اتفاق بیفتد امّا در باغ شهادت باز است و هر کسی که در زندگی طالب شهادت باشد خداوند او را خریدار است لذا هر کسی در هر زمانی و هر مقامی و پستی که باشد و اگر خدا را عاشق شد خدا عاشقانش را رها نمی کند.

این برادر شهید بیان کرد: یکی از خواسته ها و دغدغه های مقام معظم رهبری ورود کردن نیروهای انقلابی به حوزه هنر و ادبی است و می گویند همانطور که دشمن از این فضا به سبک فیلم های هالیوودی فرهنگ خود را به دنیا غالب می کند ما هم باید از این فضا در راستای صادر کردن انقلاب به دنیا مدد گیریم.

 

وی افزود: رسالت داریم آنچه در سینه رزمندگان دوران دفاع مقدس است به رشته تحریر درآورده و در اختیار نسل آیندگان قرار دهیم، تا آیندگان نگویند دفاع مقدس حادثه ای افسانه ای و غیر واقعی بود.

 

کتاب شهید مهدی جمال زاده به نویسندگی مهدی شریفی به رشته تحریر درآمده است و برای نتیجه بخش شدن این کتاب از سال ۹۳ تا کنون تلاش فراوانی در راستای جمع آوری اطلاعات دوران دفاع مقدس شده است.

 

عکس از: رضا ساجدی

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان